PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ


Εκδότες-βιβλιοπώλες-συγγραφείς ζητούν να συνεχίσει το ΕΚΕΒΙ
Πρωτοβουλία υπεράσπισης του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) και συγκέντρωση υπογραφών προκειμένου να μην υλοποιηθεί η απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού Κώστα Τζαβάρα για το κλείσιμο του οργανισμού ξεκίνησε με την υποστήριξη της Εταιρείας Συγγραφέων.
Μέχρι στιγμής, 170 άνθρωποι από τον χώρο του βιβλίου –συγγραφείς, μεταφραστές, εκδότες, βιβλιοπώλες, πανεπιστημιακοί καθηγητές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό– υπογράφουν επιστολή με την οποία ζητούν από τον αναπληρωτή υπουργό Πολιτισμού«να ανακαλέσει, προσωρινά, την απόφασή του για το κλείσιμο του ΕΚΕΒΙ, ώστε να υπάρξει στον χώρο του βιβλίου μια  ευρύτερη συζήτηση για την ταυτότητα και  μέλλον του, αλλά και για να  ολοκληρωθεί ομαλά, τουλάχιστον, η απορρόφηση των πόρων των δύο προγραμμάτων ΕΣΠΑ -για τη διοργάνωση της Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης και για την προώθηση της φιλαναγνωσίας- μέσα στην επόμενη διετία».
Η επιστολή καταλήγει: «Δεν χρειάζεται στην οικονομική δυσπραγία και στις δύσκολες συνθήκες που περνάει η χώρα να υιοθετούνται μέτρα τα οποία μας υποβαθμίζουν πολιτιστικά και οδηγούν, ως βαθύτερη συνέπεια, στην πνευματική φτώχεια» 
ΠΗΓΗ tovima.gr.

read more "ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ"

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK


Η νέα υπηρεσία «κοινωνικής» αναζήτησης για τα μέλη του Facebook είναι πλέον γεγονός. Το Graph Search _ το οποίο παρουσιάστηκε  από τον ιδρυτή της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν πληροφορίες, αναρτημένες φωτογραφίες φίλων τους, αλλά και δημόσιες αναρτήσεις από άλλους χρήστες στο πάτημα ενός κουμπιού.

Το Graph Search, το οποίο στην παρούσα φάση βρίσκεται σε στάδιο δοκιμής και είναι διαθέσιμο για περιορισμένο αριθμό χρηστών στις ΗΠΑ, θα έχει τη μορφή μιας μεγαλύτερου μεγέθους μπάρας αναζήτησης στο επάνω μέρος της σελίδας του Facebook.

Σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ, η «υπερ-μηχανή» αναζήτησης έχει τη δυνατότητα αστραπιαίας σάρωσης δισεκατομμυρίων προφίλ χρηστών για την εξεύρεση φωτογραφιών, προσωπικών στοιχείων και προτιμήσεων, συνδέσμων και προτεινόμενων εστιατορίων, καταστημάτων ή σελίδων.

Δεν είναι λίγοι βέβαια οι ειδικοί που βλέπουν το νέο εγχείρημα με  επιφύλαξη εφόσον εγείρεται και πάλι το θέμα του απορρήτου και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Η ιστοσελίδας ωστόσο τονίζει ότι η νέα υπηρεσία ακολουθεί όλους τους κανονισμούς περί προστασίας των ευαίσθητων δεδομένων των μελών της.
«Χτίσαμε το Graph Search λαμβάνοντας από την αρχή υπόψη τα θέματα απορρήτου. Οπότε φτιάξαμε κάτι που σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών» υπογράμμισε ο Ζούκερμπεργκ.


Το Facebook έχει ενώσει τις δυνάμεις του με τη μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft σε αντιπαράθεση με τη Google και τη δική της ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Google+, ο Ζούκερμπεργκ υποστήριξε στη χθεσινή παρουσίαση ότι «δεν πρόκειται για άλλη μια υπηρεσία διαδικτυακής αναζήτησης». Όπως εξήγησε, πρόκειται για μια «έξυπνη» υπηρεσία η οποία προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να αναζητήσουν φίλους με κοινά ενδιαφέροντα, διευκολύνοντας για παράδειγμα την οργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων.
ι χρήστες θα πρέπει  να θέτουν συγκεκριμένα ερωτήματα: π.χ. ποιοι φίλοι μου βρίσκονται στο Σαν Φρανσίσκο" είπε στο πλαίσιο της παρουσίασής του ο Ζούκερμπεργκ, ενώ προσέθεσε ότι στους άμεσους στόχους της εταιρείας είναι η ενσωμάτωση περισσότερων δυνατοτήτων στη συγκεκριμένη υπηρεσία όπως η αναζήτηση φωτογραφιών μέσω Instagram. «Το Instagram βρίσκεται ανάμεσα στις δυνατότητες που θέλουμε να προσθέσουμε στο Graph SearchΕίναι ξεκάθαρο ότι επιθυμούμε να εμπλουτίσουμε όσο μπορούμε τη νέα μας υπηρεσία».
Το Graph Search αναμένεται να συμβάλλει και στη βελτίωση των στοχευμένων διαφημιστικών που προβάλλονται στις σελίδες των χρηστών. Μέσα από τη χρήση του, θα καθορίζει ακόμη περισσότερα ενδιαφέροντα και προτιμήσεις των μελών με αποτέλεσμα οι διαφημίσεις που θα βλέπουν να είναι «κομμένες και ραμμένες» στα μέτρα τους.
Ηλεκτρονική «προξενήτρα»;
Κάνοντας την αναζήτηση ατόμων με παρόμοια ενδιαφέροντα παιχνιδάκι, η νέα μηχανή κοινωνικής αναζήτησης δεν αποκλείεται να παίξει και τον ρόλο ηλεκτρονικής «προξενήτρας». Παρόμοια φόρμουλα χρησιμοποιείται άλλωστε ήδη από επιτυχημένες ιστοσελίδες γνωριμιών (OKCupid, eHarmony), οι οποίες προβαίνουν στο «ζευγάρωμα» μελών με «ταιριαστές» απαντήσεις σε ειδικά ερωτηματολόγια. Με δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook σε ολόκληρο τον πλανήτη, οι πιθανότητες εύρεσης του «ιδανικού» συντρόφου είναι άπειρες.
«Το Facebook διαρκώς επεκτείνεται, καθώς προστίθενται νέα μέλη, νέο περιεχόμενο, νέοι σύνδεσμοι» ανέφερε ο Ζούκερμπεργκ. «Ήδη καταγράφουμε πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, περισσότερες από 240 δισεκατομμύρια αναρτημένες φωτογραφίες και περισσότερα από ένα τρισεκατομμύριο δημοσιευμένους συνδέσμους».
Για την ώρα, οι ενδιαφερόμενοι χρήστες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το νέο «εργαλείο» του Facebook μπορούν να υποβάλουν στην εταιρεία το απαραίτητο αίτημα και να μπουν στη λίστα αναμονής. Η διαδικασία αυτή θα επιτρέψει στον διαδικτυακό κολοσσό να βελτιώσει τη λειτουργία της υπηρεσίας.
«Το Graph Search θα “τρέξει” με πολύ αργούς ρυθμούς, προκειμένου να μπορέσουμε να δούμε πώς ο κόσμος ανταποκρίνεται σε αυτό, πώς το χρησιμοποιεί και ποιες βελτιώσεις μπορούμε να κάνουμε»
 ΠΗΓΗ tovima.gr


read more "ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK"