PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΡΙΑΤΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Ριάτσε: Το ιταλικό χωριό που αγκάλιασε τους μετανάστες
Την ώρα που άλλο ένα πλοίο γεμάτο με απελπισμένους μετανάστες βυθίζεται με τραγικό τρόπο στη Μεσόγειο, μια μικρή κοινότητα στην Καλαβρία της νότιας Ιταλίας έχει εξασφαλίσει το μέλλον της προσφέροντάς τους σπίτια και δουλειές. Καλωσήρθατε στο Ριάτσε, στο ιταλικό χωριό που σώθηκε αγκαλιάζοντας τους μετανάστες.

Το «πείραμα του Ριάτσε» είναι εν πολλοίς έργο του δημάρχου Ντομένικο Λουκάνο. Ο 54χρονος πρώην δάσκαλος έχει περάσει μια δεκαετία προσπαθώντας να βοηθήσει εκείνους που παίζουν κορώνα γράμματα την ζωή τους για ένα καλύτερο μέλλον στην Ευρώπη.

Το πρόγραμμα μετεγκατάστασης που έχει δημιουργήσει μετέτρεψε μέσα σε μία δεκαετία ολόκληρο το Ριάτσε σε φιλόξενο «κέντρο υποδοχής » για μετανάστες. Προσφέρει μαθήματα ιταλικών στα παιδιά, βρίσκει δουλειές στους γονείς και μοιράζει κουπόνια που ανταλλάσσονται για τρόφιμα στα μαγαζιά του χωριού.

«Σε αυτό το σπίτι μένει μια αιγυπτιακή οικογένεια, σε εκείνο μια οικογένεια από την Ερυθραία», λέει με υπερηφάνεια ο Λουκάνο δείχνοντας τις στέγες του χωριού, στο οποίο ζουν τώρα 180 πρόσφυγες.

Ο δήμαρχος ανέλαβε δράση το 1998, όταν 200 Κούρδοι μετανάστες βγήκαν σε μια παραλία κοντά στο Ριάτσε. Αντί να τους στείλει μακριά σε ένα από τα ζοφερή κέντρα κράτησης της Ιταλίας, τους προσέφερε σπίτια του μεσαιωνικού χωριού, που είχε σχεδόν ερημώσει.

Οι μετανάστες έδωσαν νέα ζωή, και πνοή στην τοπική οικονομία. Οι άντρες δούλεψαν στην οικοδομή, οι γυναίκες στην ραπτική και την χειροτεχνία. Ανοιξαν οι δουλειές και για τους Ιταλούς κατοίκους, ανακαινίστηκαν σπίτια που νοικιάζονται τώρα στους τουρίστες, άνοιξαν ταβέρνες με κουρδική κουζίνα, και το σχολείο γέμισε πάλι με παιδιά.

Οι ντόπιοι παραδέχονται ότι η καλή θέληση προς τους μετανάστες συνδέεται εν μέρει με τις επιδοτήσεις της κυβέρνησης, που δίνει 25-30 ευρώ ανά μετανάστη την ημέρα - και με τις δουλειές που δημιουργούν στις υπηρεσίες κοινωνικής αρωγής.

«Πολλοί άνθρωποι εδώ είναι άνεργοι, οπότε αυτό σημαίνει δουλειές και για εμάς», λέει ηΜόνικα Αουντίνο, Ιταλίδα κάτοικος του Ριάτσε.

Οι πρώτοι Κούρδοι έφυγαν κάποια στιγμή για την Γερμανία, αλλά στη θέση τους ήρθαν μετανάστες από την Ερυθραία, την Παλαιστίνη, το Αφγανιστάν, την Σομαλία και το Ιράκ.

Ο Μπαχράμ Ατσάρ, ένας Κούρδος από το πρώτο καράβι, του 1998, λέει ότι τον στήριξαν για να βρει δουλειά στην οικοδομή, να αναθρέψει την οικογένειά του και να πάρει την ιταλική υπηκοότητα.

Μετά από 15 χρόνια ζει ακόμα στο Ριάτσε. Τώρα εργάζεται στην υποδοχή των νέων προσφύγων. «Ολα ξεκίνησαν με μένα. Με βοήθησαν, και τώρα βοηθάω και εγώ», λέει
ΠΗΓΗ ΤΟ ΒΗΜΑ.

read more "ΡΙΑΤΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ"

ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ Η ΤΟΝΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

Μετά την ταινία του Τζέιμς Μποντ σειρά έχουν «Οι Πειρατές της Καραϊβικής» για την 26χρονη ηθοποιός Τόνια Σωτηροπούλου που πέρασε από οντισιόν για να συμμετάσχει στη νέα ταινία με βασικό πρωταγωνιστή τον Τζόνι Ντεπ.
Βέβαια, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός ο ρόλος τον οποίο οι άνθρωποι της παραγωγής προορίζουν την νεαρή ηθοποιό.«Όντως η Τόνια πέρασε την οντισιόν και οι υπεύθυνοι της είπαν το πρώτο ΟΚ» αποκάλυψε άνθρωπος από το περιβάλλον της ηθοποιού στην Real Life, ενώ πρόσθεσε: «Αν όλα πάνε καλά, πολύ σύντομα αναμένεται να υπογράψει για αυτόν τον ρόλο, κάτι που για ευνόητους λόγους δεν μπορεί να ανακοινωθεί ακόμα».



Πηγή: http://www.kamikaze.gr/2013/09/pirates-of-caribbean.html#ixzz2hhjRHQNS


read more "ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ Η ΤΟΝΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ"

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

Ας δούμε τι έκαναν τις τελευταίες μέρες οι πιο διάσημοι άνθρωποι του πλανήτη...


Αλεσάντρα Αμπρόζιο
Στους δρόμους της Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια εντόπισε ο φωτογραφικός φακός την Αλεσάντρα Αμπρόζιο έχοντας στην αγκαλιά της τον 17 μηνών γιο της, Νόα.


Αμάντα Σέιφριντ
Χωρίς ίχνος μακιγιάζ εθεάθη στα γυρίσματα νέας της ταινίας με τίτλο «While we' re young» η Αμάντα Σέιφριντ. Η 27χρονη ηθοποιός θα συμπρωταγωνιστήσει στο πλευρό των Ναόμι Γουότς και Μπεν Στίλερ, ενώ τα γυρίσματα ξεκίνησαν πρόσφατα από τη Νέα Υόρκη. 


Κιμ Καρντάσιαν
Το γραφείο του παιδιάτρου που παρακολουθεί την μόλις 3 μηνών κόρη της, Νόρι, επισκέφτηκε η Κιμ Καρντάσιαν. Η 32χρονη reality star φόρεσε ένα ανοιχτόχρωμο στενό παντελόνι που αποκάλυπτε ότι έχει απαλλαγεί από αρκετά από τα κιλά της εγκυμοσύνης. 


Λίντσεϊ Λόχαν
Mια χαλαρή βόλτα με τη μητέρα της, Ντίνα, απόλαυσε η Λίντσεϊ Λόχαν. Η 27χρονη ηθοποιός και η μητέρα της νοίκιασαν δύο ποδήλατα ως μεταφορικό μέσο και μαζί διέσχισαν τους δρόμους της Νέας Υόρκης.


Τζένιφερ Γκάρνερ 
Στη παιδική χαρά εντόπισαν οι παπαράτσι την Τζένιφερ Γκάρνερ. Η 41χρονη ηθοποιός με καθημερινά ρούχα έπαιξε με τον γιο της, Σάμιουελ, αδιαφορώντας για την παρουσία των φωτογράφων.


Χίλαρι Σουάνκ
Μετά από μια προπόνηση στο τένις εντόπισε ο φακός τη Χίλαρι Σουάνκ. Η 39χρονη ηθοποιός είχε στο πλευρό της τον σύντροφό της, Λόρεν Φλέρι. 


Κέιτ Μος
Ένα μεγάλο επετειακό πάρτυ διοργάνωσε η εταιρεία καλλυντικών Rimmel, με αφορμή τα 180 χρόνια παρουσίας της στον χώρο της ομορφιάς. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο London Film Museum και μεταξύ άλλων το «παρών» έδωσε ηΚέιτ Μος.


Ολιβιέ Μαρτίνεζ με την κόρη της Χάλι Μπέρι, Νάλα
Λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του γιου της Χάλι Μπέρι και του Ολιβιέ Μαρτίνεζ, ο γνωστός ηθοποιός μοιράστηκε λίγο από τον χρόνο του με την κόρη της Μπέρι, Νάλα, συνοδεύοντάς την στο μεγάλο πάρκο Mr. Bones Pumpkin του Μπέβερλι Χιλς. Παράλληλα, το διάσημο ζευγάρι έκανε γνωστό το όνομα του πρώτου του παιδιού: Μακέο Ρόμπερτ Μαρτίνεζ (Το Μακέο σημαίνει δώρο Θεού και είναι η ισπανική εκδοχή του ονόματος Ματέο ή Μάθιου) θα είναι το όνομα του μικρού.


Ρόζι Χάντινγκτον Γουάιτλι 
Στους δρόμους της Νέας Υόρκης εθεάθη η Ρόζι Χάντινγκτον Γουάιτλι.  Το διάσημο μοντέλο μίλησε πρόσφατα σε συνέντευξή της για το επάγγελμα της και για το πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα σε αυτό τα τελευταία χρόνια: «Ξεκίνησα το 2003, όταν τα κάστινγκ έρχονταν σε μένα με φαξ. Τώρα βρίσκονται όλα στα social media πολύ γρήγορα. Υπάρχει μεγαλύτερη δέσμευση. Όλοι θέλουν να μάθουν για τα μοντέλα, τώρα είσαι πιο αληθινή από ποτέ. Δεν είσαι πια μια μονοδιάστατη εικόνα. Ίσως οι παπαράτσι είναι κομμάτι όλου αυτού. Τώρα αναμένεται από τα μοντέλα να είναι πιο έξυπνα, να έχουν γνώμη και να έχουν προσωπικότητα».


Σάντρα Μπούλοκ
Μια εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες η Σάντρα Μπούλοκ. Η διάσημη ηθοποιός διέσχισε το κόκκινο χαλί του Odeon Leicester Square του Λονδίνου, με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας στην οποία πρωταγωνιστεί με τίτλο «Gravity», κατά τη διάρκεια του 2013 BFI London Film Festival. Για την εμφάνιση αυτή επέλεξε ένα φόρεμα της σχεδιάστριας Stella McCartney, που τόνιζε τα καλογυμνασμένα της πόδια. 


Σαρλίζ Θέρον
Έχοντας πάντα μαζί τον γιο της, η Σαρλίζ Θερόν αποχωρεί από το γυμναστήριο, μετά την καθημερινή της προπόνηση. Η 38χρονη ηθοποιός πρόσφατα υποβλήθκηε σε μια χειρουργική επέμβαση στον αυχένα της, αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα που την ταλαιπωρούσε χρόνια
ΠΗΓΗ YUPII.GR. 

read more "ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ "

ΣΙΣΥ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΣΕ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΡΕΜΟ

Σίσσυ Χρηστίδου
Μια αναμνηστική φωτογραφία, που τραβήχτηκε το 1997, μαζί με τον Αντώνη Ρέμο μοιράστηκε η Σίσσυ Χρηστίδου, μέσω instagram, το βράδυ της Κυριακής. 

H 17χρονη τότε παρουσιαστρια είχε συναντήσει τον 27χρονο Αντώνη Ρέμο, που τότε έκανε τα πρώτα του βήματα στη δισκογραφία για ένα ρεπορτάζ για λογαριασμό του καναλιού "TV 100" της Θεσσαλονίκης.
ΠΗΓΗ www.yupiii.gr
read more "ΣΙΣΥ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΣΕ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΡΕΜΟ"

Η παντοκρατορία των οπισθίων


Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου προτύπου ομορφιάς είναι τα καλοσχηματισμένα οπίσθια. Το επί αιώνες παραμελημένο αυτό κομμάτι του γυναικείου σώματος αναδεικνύεται στη σύγχρονη πραγματικότητα σε κυρίαρχο «αντικείμενο πόθου» και «φονικό όπλο» πολλών γυναικών ανά την υφήλιο, που εξαργυρώνουν σε πλούτο αυτή ακριβώς την πλευρά της εικόνας τους, ανατρέποντας μάλιστα πολλά δεδομένα όσον αφορά τη γυναικεία σιλουέτα.

«Πρόκειται για μία πολιτισμική σύγκρουση για την παγκόσμια κυριαρχία. Αυτό γίνεται για να καθοριστεί τι είναι όμορφο, ποια είναι τα κριτήρια και πώς καθορίζεται η επιθυμία», αναφέρει σε συνέντευξή του στη Liberation, ο κοινωνιολόγος Jean Claude Kaufmann.

Η κοινωνία δεν μπορεί να λειτουργήσει με διάφορα μοντέλα, χρειάζεται έναν περιοριστικό κώδικα.
Εδώ και αιώνες, η λευκή χριστιανική Δύση έχει κυριαρχήσει στον κόσμο και οδήγησε σε ένα πρότυπο ομορφιάς αδύνατο.

Με την άνοδο όμως των αναδυόμενων χωρών, αυτή η κυριαρχία πλησιάζει στο τέλος της σήμερα. Υπάρχει μία αντεπιθεση των καμπύλων και τα οπίσθια είναι το έμβλημα της διαφοράς αυτής.

Κι ενώ είχαμε εδώ και αιώνες το πρότυπο των λεπτών γλουτών, υπάρχει η επιθυμία για να εκφραστεί περισσότερος αισθησιασμός, φιληδονία και να αρνηθούμε την ψυχρότητα του Βορρά.

Όσον αφορά την πολιτική διάσταση του θέματος, ο Claude Kaufmann αναφέρει ότι στις δυτικές χώρες, η λεπτή σιλουέτα αποτελούσε ένα μέσο κοινωνικής διάκρισης. Αυτό το μοντέλο κέρδισε τις μεσαίες τάξεις σε μεγάλες πόλεις του νότου,. Στο Ντακάρ ή στο Ρίο ντε Τζανέιρο κάνουν μασάζ στους γλουτούς για να τους λεπτίνουν. Αλλά ταυτόχρονα σε αυτές τις πόλεις υπάρχει ένα κίνημα το οποίο προβάλλει και υποστηρίζει τα μεγάλα οπίσθια, όπως αυτό είναι εμφανές σε μουσικά βίντεο ή σε club. Αυτή η μόδα εξαπλώθηκε βόρεια, όπου οι γυναίκες υιοθετούν πρότυπα ενάντια σε ό,τι ίσχυε στο παρελθόν, όπως αυτά της Beyonce, της Jenifer Lopez και τις Nicki Minaj.

Αυτό το μέρος της γυναικείας ανατομίας είχε περιφρονηθεί από τον χριστιανικό πολιτισμό. Κατά τον Μεσαίωνα το πρόσωπο είχε τα πρωτεία ως ένα χαρακτηριστικό της “θεϊκής ομορφιάς”. Αντίθετα οι γλουτοί δεν φαίνονταν, καθώς ήταν καμουφλαρισμένοι. Στην καλύτερη περίπτωση τα οπίσθια αγνοήθηκαν ή γελοιοποιήθηκαν. Στη χειρότερη περίπτωση είχαν παρομοιαστεί με όλες τις μικρότητες.

Ωστόσο, ο Kaufmann λέει ότι είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς το ποιος θα κερδίσει σήμερα αυτόν τον πόλεμο, καθώς η «τρελή μηχανή» που προάγει το σούπερ αδυνάτισμα διαθέτει αρκετή δύναμη πυρός, αλλά και οι καμπύλες αποκτούν όλο και πιο ισχυρή θέση. Είναι επίσης πιθανό όλη αυτή η υπόθεση να είναι απλά μία παρένθεση, όπως στη δεκαετία του '50. Κάθε εποχή έχει τα δικά της «όπλα», που είναι στην πραγματικότητα πολύ ασταθή και προσωρινά.

Πάντως, ο Kaufmann, καταλήγοντας, «προσγειώνει απότομα» τους αναγνώστες λέγοντας: Τα ιδανικά οπίσθια δεν υπάρχουν"
ΠΗΓΗ ΠΟΛΙΤΗΣ ONLINE.

read more "Η παντοκρατορία των οπισθίων"

«Μας πυροβολούσαν κατά τον απόπλου», λένε επιζώντες του ναυαγίου στη Μάλτα

Την τραγωδία που έζησαν μεσοπέλαγα στο πλοιάριο όπου επέβαιναν με προορισμό τη Λαμπεντούζα περιέγραψαν Σύριοι πρόσφυγες σε εκπροσώπους μη κυβερνητικών οργανώσεων, μετά το ναυάγιο ανοιχτά της Μάλτας την Παρασκευή.
Σύμφωνα με τις αφηγήσεις των επιζόντων, το πλοίο όπου είχαν επιβιβαστεί εκατοντάδες μετανάστες, στην πλειονότητά τους Σύριοι πρόσφυγες, αναχώρησε την Πέμπτη από τη Ζουάρα της Λιβύης, μια κοινότητα που απέχει μόλις 60 χιλιόμετρα από τα σύνορα με την Τυνησία.
Ορισμένοι από τους επιζώντες, που φιλοξενούνται στη Μάλτα και τη Λαμπεντούζα, είπαν ότι λίγο μετά τον απόπλου το πλοίο έγινε στόχος πυρών. Η Ύπατη Αρμοστία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, επικαλούμενη τις δηλώσεις αυτές, έκανε λόγο για πολλούς τραυματίες, εκτιμώντας ότι αυτοί που πυροβολούσαν ήταν «πιθανότατα παραστρατιωτικοί».
Ο Μολχάκε Αλ Ροάρσαν, ένας Σύριος 22 ετών, που μίλησε στην ιταλική εφημερίδα Λα Στάμπα από τη Βαλέτα της Μάλτας, βεβαίωσε ότι «τρεις νέοι τραυματίστηκαν δύο στα χέρια και ένας στα πόδια», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο το επεισόδιο αυτό να συνδέεται με κάποια διένεξη μεταξύ αντίπαλων ομάδων διακινητών. «Έγινε ένας λυσσαλέος καυγάς, με φωνές στον ασύρματο και στο τηλέφωνο, με κάποιον που απαιτούσε να επιστρέψουμε, όμως ο καπετάνιος δεν σταμάτησε», είπε.
Παρόμοιες πληροφορίες δημοσιεύει και η εφημερίδα La Repubblica σημειώνοντας ότι οι πυροβολισμοί προήλθαν πιθανότατα από «μια λιβυκή περίπολο που ανήκε προφανώς σε μια άλλη εγκληματική οργάνωση».
Το πρακτορείο Άνσα  επικαλείται μαρτυρίες μεταναστών που έκαναν λόγο για «δύο νεκρούς» από τα πυρά των Λίβυων. «Πυροβολούσαν προς πάσα κατεύθυνση, πάνω στο πλοίο επικρατούσε πανικός, οι άνθρωποι προσπαθούσαν να καλυφθούν», είπε ένας μάρτυρας.
Ο πλοίαρχος, ένας Τυνήσιος τον οποίο υπέδειξαν οι επιζώντες, έχει συλληφθεί από τις αρχές της Μάλτας.
Σύμφωνα με τους διασωθέντες, μεταξύ των οποίων υπάρχουν και περίπου 30 Παλαιστίνιοι, όσοι επιβιβάστηκαν στη Ζουάρα έπρεπε να καταβάλουν 1.000 δολάρια. Για τους πρόσφυγες που ήρθαν από την Αίγυπτο η «ταρίφα» ήταν υψηλότερη και κυμαινόταν μεταξύ 3.000-4.000 δολαρίων.
ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ
read more "«Μας πυροβολούσαν κατά τον απόπλου», λένε επιζώντες του ναυαγίου στη Μάλτα"

8 ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ


Τα 8 είδη της μη λεκτικής επικοινωνίας έρευνες δείχνουν ότι στην επικοινωνία ο λόγος έχει μόνο 5% δύναμη, ενώ 45% επιρροή στο συνομιλητή μας έχουν οι ιδιότητες της φωνής και της εκφοράς του λόγου, ενώ 50% δύναμη έχει η γλώσσα του σώματος, η βλεμματική επαφή και οι κινήσεις! Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Σύμφωνα με τη Wikipedia η μη λεκτική επικοινωνία ορίζεται ως η διαδικασία επικοινωνίας ανάμεσα σε ανθρώπους μέσω αποστολής και πρόσληψης προφορικών μηνυμάτων χωρίς λέξεις (κυρίως με οπτικές ενδείξεις). Η συμπεριφορά αλλά και διάφορα στοιχεία του λόγου, εκτός από τις λέξεις, μεταφέρουν νοήματα, πολλές φορές ακόμα σημαντικότερα από αυτά που λένε τα λόγια. Η μη λεκτική επικοινωνία περιλαμβάνει τον τόνο, τον ρυθμό, την ταχύτητα του λόγου, την ένταση της φωνής αλλά και τις εκφράσεις του προσώπου, τη βλεμματική κίνηση και επαφή, τη στάση του σώματος και τις χειρονομίες, το πόσο κοντά στο συνομιλητή μας στεκόμαστε, αλλά και τη γενικότερη εμφάνιση και ενδυμασία μας.

1. Έκφραση του προσώπου. Άσχετα με το τι λένε τα λόγια, η κίνηση των ματιών λέει την αλήθεια.Τα μάτια μιλάνε και αποκαλύπτουν μεγάλες αλήθειες. Ξέρετε ότι μπορείτε να κρίνετε αν ένα χαμόγελο είναι αυθεντικό ή ψεύτικο κοιτώντας κατά κύριο λόγο τα μάτια αυτού που χαμογελάει; Ένα χαμόγελο είναι ψεύτικο όταν:
Αυτός που χαμογελάει δεν κλείνει καθόλου τα μάτια του (υποχρεωτική μυική κίνηση των ματιών που συνοδεύει το αυθεντικό χαμόγελο) και δεν έχει κίνηση στην περιοχή των ματιών
Δεν εμφανίζονται οι ψιλές ρυτιδούλες γύρω από τα μάτια
Φαίνεται η κάτω σειρά των δοντιών (αυτό γίνεται πχ όταν ζητάμε από κάποιον να πει ‘cheese’ και να χαμογελάσει για τη φωτογραφία, όπου τραβάει τους μυς των ζυγωματικών προς τα έξω, αντί προς τα πάνω που είναι η συνηθισμένη φυσική κίνηση).

2. Χειρονομίες. Χειρονομείτε όταν μιλάτε; Κάνετε μεγάλες, αδρές κινήσεις με τα χέρια σας; Χρησιμοποιείτε τα δάχτυλά σας για να δείξετε κάτι ή να παραστήσετε «εισαγωγικά» σε μία έκφραση; Κουνάτε το χέρι σε χαιρετισμό; Στέλνετε φιλάκια; Το πώς χειρονομείτε δείχνει κάτι από το χαρακτήρα σας αλλά και τον πολιτισμό απ’ όπου προέρχεστε.

3. Παρα-γλωσσικά στοιχεία. Δεν είναι μόνο το τι λέμε που μετράει, αλλά και πώς το λέμε. Κάντε το εξής απλό τεστ: διηγηθείτε το ίδιο γνωστό παιδικό παραμύθι, πχ. την Κοκκινοσκουφίτσα σε ένα παιδάκι και τη μία φορά παραστήστε τον λύκο με χοντρή, δυνατή και άγρια φωνή, και την άλλη με ψιλή, ψιθυριστή και γλυκιά φωνή. Μπορείτε να μαντέψτε τις αντιδράσεις του παιδιού; Ή παρατηρήστε τις δικές σας.

4. Γλώσσα και Στάση Σώματος. Δοκιμάστε να πείτε το ίδιο πράγμα καμπουριάζοντας και τρώγοντας τα νύχια σας τη πρώτη φορά και στέκοντας ευθυτενής με το κεφάλι ψηλά τη δεύτερη. Πώς νιώθετε; Όταν ο συνομιλητής έχει τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος του συνήθως πρόκειται για ‘κλειστή’ στάση, που δείχνει εχθρότητα.

5. Εγγύτητα. Πόσο κοντά ή πόσο μακριά σας αρέσει να στέκεστε από τον συνομιλητή σας; Ανάλογα με τη χώρα απ’ όπου προέρχονται, οι άνθρωποι χρειάζονται λιγότερο ή περισσότερο προσωπικό χώρο στη συζήτηση. Οι μεσογειακοί λαοί τείνουν να στέκονται πιο κοντά στο συνομιλητή τους σε σχέση με βόρειους λαούς. Από την άλλη, στην κουλτούρα μας το να αγγίξουμε κάποιον ή κάποια πάνω στην κουβέντα θεωρείται φυσιολογικό, στις ΗΠΑ κινδυνεύουμε να μας κακοχαρακτηρίσουν ή σε πιο ακραίες περιστάσεις να μας γίνει μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση.

6. Βλέμμα. Το βλέμμα λέει πολλά στις κοινωνικές μας επαφές. Κοιτάζετε τον συνομιλητή σας καταπρόσωπο; Χαζεύετε αδιάφορα κάπου πέρα; Ανοιγοκλείνετε νευρικά τα μάτια σας; Ξέρατε ότι όταν συναντάτε άτομα ή πράγματα που σας αρέσουν αυξάνεται και το αυτόματο ανοιγόκλεισμα των ματιών σας και ότι η κόρη του ματιού διαστέλλεται; Παρατηρώντας πώς σας κοιτάει ο άλλος μπορείτε να καταλάβετε αν νιώθει ενδιαφέρον, έλξη, αδιαφορία ή εχθρότητα απέναντί σας.

7. Αφή. Η αφή είναι σημαντική στην επικοινωνία. Μέσω της αφής παίρνουμε τα πρώτα μαθήματα αγάπης από τη μητέρα και τα μηνύματα σιγουριάς και ασφάλειας. Αλλά και η χειραψία λέει πολλά: μια χαλαρή, άτονη, άνευρη χειραψία δηλώνει την πρόθεση και δίνει στοιχεία για την προσωπικότητα αυτού που την κάνει. Αντίστοιχα, ένα δυνατό σφίξιμο, με σιγουριά, δηλώνει άτομο σίγουρο για τον εαυτό του και με αυτοπεποίθηση.

8. Εξωτερική Εμφάνιση.Το στυλ των ρούχων, το πόσο στενά ή μακριά είναι, το χρώμα, το χτένισμα των μαλλιών, τα παπούτσια, η εμφάνισή σας από την κορυφή ως τα νύχια προδίδει πολλά για εσάς. Η ψυχολογία των χρωμάτων δείχνει ότι τα χρώματα έχουν διαφορετική επίδραση στη διάθεσή μας. Η συνολική μας εμφάνιση αλλάζει τους φυσιολογικούς ρυθμούς αλλά και την κρίση αυτών που μας κοιτάζουν. Απλώς σκεφτείτε πόσες φορές έχετε σχηματίσει γνώμη για κάποιον από την εξωτερική του εμφάνιση και την πρώτη εντύπωση.

read more "8 ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ"

Οι Γερμανοί έβαλαν την Ελλάδα στο ευρώ με αντάλλαγμα την Τουρκία!

Ο καγκελάριος  Σρέντερ επέμενε για την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ, ευελπιστώντας ότι η Αθήνα θα ψήφιζε θετικά για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ, υποστηρίζει πρώην στέλεχος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.
Ο καγκελάριος Σρέντερ ήθελε οπωσδήποτε την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ και σε αντάλλαγμα πίστυε ότι θα είχε τη θετική ψήφο της Αθήνας για την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δηλώνει ο Βόλφγκανγκ Γκλoμπ, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, αρμόδιος για το τμήμα που χειριζόταν τα θέματα της ΟΝΕ.
«Αυτή ήταν η αυστηρή ανακοίνωση του Σρέντερ. Η Ελλάδα να συμμετάσχει τώρα στην ΟΝΕ. Ούτε ο ίδιος, ωστόσο, δεν περίμενε ότι μια τόσο μικρή χώρα θα δημιουργούσε κάποτε τόσο μεγάλο πρόβλημα»
 Σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel, ο Γκλομπ ήταν συνεργάτης  του πρώην υπουργού Οικονομικών Χανς Άιχελ και  το όνομά του  βρίσκεται σε ένα από τα πιο «καυτά» έγγραφα της ιστορίας του κοινού νομίσματος, την πρόταση του υπουργικού συμβουλίου, με την οποία το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών πρότεινε το 2000 την ένταξη της Ελλάδας στη νομισματική ένωση.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα, ο κ. Σρέντερ ήταν εκείνος που επέμενε για την ένταξη της Ελλάδας. «Αυτή ήταν η αυστηρή ανακοίνωση του Σρέντερ. Η Ελλάδα να συμμετάσχει τώρα στην ΟΝΕ. Ούτε ο ίδιος, ωστόσο, δεν περίμενε ότι μια τόσο μικρή χώρα θα δημιουργούσε κάποτε τόσο μεγάλο πρόβλημα» δηλώνει ο κ. Γκλομπ."
ΠΗΓΗgr.news.yahoo

read more "Οι Γερμανοί έβαλαν την Ελλάδα στο ευρώ με αντάλλαγμα την Τουρκία!"

ΗΠΑ- Δολοφονία τετράχρονης εξιχνιάστηκε μετά από 22 χρόνια




Ο φερόμενος ως δράστης, ο Κονράντο Χουάρες, 52 ετών από το Μπρονξ ομολόγησε τις πράξεις του


Η αστυνομία της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε ότι συνέλαβε έναν άνδρα που ομολόγησε ότι βίασε και σκότωσε ένα 4χρονο κοριτσάκι που βρέθηκε νεκρό πριν από 22 χρόνια μέσα σε ένα ψυγείο στο Μανχάταν.

Ο επίλογος της τραγωδίας αυτής γράφτηκε αφού οι αρχές κατάφεραν να εξακριβώσουν την ταυτότητα του παιδιού που μέχρι πρόσφατα το αποκαλούσαν "Μπέιμπι Χόουπ"

Η ανακάλυψη της σορού του θύματος, τον Ιούλιο του 1991, μέσα σε ένα εγκαταλειμμένο ψυγείο κοντά σε έναν αυτοκινητόδρομο στο βορειοδυτικό Μανχάταν, στη συνοικία Ουάσινγκτον Χάιτς, είχε συγκλονίσει τότε την πόλη. Το παιδί, που οι ερευνητές πίστευαν ότι ήταν ηλικίας 3-5 ετών, ήταν εμφανώς υποσιτισμένο και έφερε ίχνη σεξουαλικής κακοποίησης και ξυλοδαρμού. Ζύγιζε μόλις 11 κιλά.

Ο φερόμενος ως δράστης, ο Κονράντο Χουάρες, 52 ετών από το Μπρονξ, συνελήφθη στο εστιατόριο όπου εργάζεται και κατηγορείται για φόνο.

Ο αρχηγός της αστυνομίας της Νέας Υόρκης Ρέι Κέλι διευκρίνισε ότι ο Χουάρες ομολόγησε το έγκλημα. «Παραδέχτηκε ότι κακοποίησε σεξουαλικά την Ανχέλικα, ότι την έπνιξε και ότι ξεφορτώθηκε το πτώμα της με τη βοήθεια της αδελφής του, της Μπαλβίνα Χουάρες-Ρεμίρες η οποία έχει πλέον πεθάνει», σημείωσε.

Ο Χουάρες, που σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης είναι εξάδελφος της Ανχέλικα, συνελήφθη μετά την κατάθεση μιας γυναίκας η οποία μίλησε στους αστυνομικούς όταν, τον περασμένο Ιούλιο, προσφέρθηκε αμοιβή 12.000 δολαρίων για κάθε πληροφορία που θα οδηγούσε στη λύση του μυστηρίου. Χάρη σε αυτήν τη γυναίκα, που θυμόταν μια συζήτηση που είχε με μια νεαρή η οποία της εξομολογήθηκε ότι η αδελφή της είχε δολοφονηθεί, βρέθηκαν τα στοιχεία της μητέρας και της αδελφής της 4χρονης, που είναι μεξικανικής καταγωγής.

«Σήμερα οι αστυνομικοί της Νέας Υόρκης απέδωσαν στην Ανχέλικα τη δικαιοσύνη που δικαιούτο», κατέληξε ο Κέλι.
ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
read more "ΗΠΑ- Δολοφονία τετράχρονης εξιχνιάστηκε μετά από 22 χρόνια "

Τι λένε τα γράμματα για το χαρακτήρα μας


Όπως λένε οι ειδικοί, η διαδικασία του γραψίματος ελέγχεται από το κεντρικό νευρικό σύστημα καθώς συμμετέχουν πολλοί μυς όπως του μπράτσου, του αγκώνα, του χεριού, των δαχτύλων και της ωμοπλάτης. Άν κανετε υπομονή μέχρι το τέλος, στα δείγματα γραφής που ακολουθούν και στην ερμηνεία τους, ίσως κάποιοι συναντήσετε τον εαυτό σας ή κάποιο κοντινό σας πρόσωπο.


ΓΕΝΙΚΑ:

Ο ειλικρινής = μεγάλα στρογγυλά και ομοιόμορφα γράμματα, σε ευθεία γραμμή.

Ο φιλότιμος = στρογγυλά γράμματα και τονίζει τα σημεία στίξης – σημάδι ανθρώπου με προσοχή στη λεπτομέρεια.

Ο οικονόμος = προσεχτικά και ομοιόμορφα, με ελαφριά κλίση στις γραμμές και χωρίς να τονίζει τα κεφαλαία.

Ο γενναιόδωρος = ευρύχωρα και καθαρά, ξεχωρίζοντας έντονα τα μεγάλα γράμματα και τα κεφαλαία από τα υπόλοιπα γράμματα.

Ο ταπεινός = μικρά, απλά και ομοιόμορφα γράμματα, ενώ οι γραμμές τείνουν να κάνουν ζικ-ζακ.

Ο μελαγχολικός = ξεχωρίζει από την έντονη κλίση των γραμμάτων του. Η πίεση είναι στην αρχή σταθερή, αλλά σιγά-σιγά χάνεται. Τα σημεία στίξης είναι αρχικά έντονα, αλλά καθώς προχωρά το γραπτό, τείνουν να εξαφανίζονται.

Ο υπερήφανος = μεγάλα γράμματα, τονισμένα κεφαλαία, ενώ το τελευταίο γράμμα κάθε λέξης φαίνεται να είναι πιο έντονο από τα υπόλοιπα.

Ο καλλιτέχνης = καλλιγραφικά και το μέγεθος των γραμμάτων τείνει να μικραίνει καθώς προχωρά το γραπτό.

Ο αλτρουιστής = με έντονη κλίση και πίεση. Τα γράμματα είναι στρόγγυλα και τα κεφαλαία σχεδόν καλλιγραφικά.

Ο διακριτικός = μικρά γράμματα, με ελαφριά πίεση και οι γραμμές τείνουν προς τα πάνω. Τα γράμματα τείνουν να έχουν αρκετές σπείρες και καμπύλες, αλλά το τελευταίο γράμμα κάθε λέξης είναι μάλλον σεμνό και περιορισμένο.

Ο αλαζόνας = τονίζει υπερβολικά τα κεφαλαία γράμματα και συνήθως η υπογραφή του είναι μεγάλη και πολύπλοκη, καταλήγοντας σε περιττές “διακοσμήσεις” με κάμπυλες γραμμές.



ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:

1) Οι συνδέσεις:
Tα ασύνδετα μεταξύ τους γράμματα = όχι καλός αυτοέλεγχος, υπερβολική φαντασία, αποσπασματικός τρόπος σκέψης.
Συνδεση με λεπτές γραμμούλες (ο λεγόμενος «νηματοειδής τύπος») = έντονη αίσθηση αυτοσυντήρησης, ευκολία προσαρμογής και μεγάλη πνευματική συνάφεια.
Σύνδεση με έντονες γραμμές και όλη η γραφή δείχνει να διαθέτει ομοιογένεια και ροή = ηρεμία, ευγενικό, με αυτοπειθαρχία, μια προσωπικότητα συμπαθητική αλλά και ενίοτε πληκτική.


2) H κλίση των γραμμάτων:

H κλίση προς τα δεξιά = εξωστρέφεια, παρορμητισμός, δίνουν μεγάλη σημασία στις σχέσεις με τους άλλους, καλλιτεχνική φύση.
Η υπερβολική κλίση προς τα δεξιά (σε γωνία μικρότερη από 45 μοίρες) = υπερευαίσθησία, ασυλόγιστη συμπεριφορά.
Tα κατακόρυφα γράμματα = λογική, ανεξαρτησία, αυτοκυριαρχία ακόμα και σε περιπτώσεις κρίσης, άτομα διευθυντικών θέσεων.
H κλίση προς τα πίσω = εσωστρέφεια παρά τον πλούσιο συναισθηματικό κλοσμο.
Διαφορετικές κλίσεις = εύστροφια, αυθόρμητισμός αλλά ελάχιστος αυτοέλεγχος, ευμετάβλητη διάθεση, αποφυγή ανάληψης μεγάλες ευθυνών.



3) Οι 3 ζώνες: Eπάνω, στη μέση και κάτω:




H γραφολογία χωρίζει τα γράμματα σε τρεις οριζόντιες ζώνες, καθεμιά από τις οποίες συνδέεται με μια ομάδα χαρακτηριστικών της προσωπικότητας.

Στην άνω ζώνη ανήκουν τα γράμματα που αναπτύσσονται εις ύψος, όπως το «β», το «δ», το «θ» αλλά και το «τ». = φιλοδοξίες, τα όνειρα, τα ιδανικά.Όσο περισσότερο τα γράμματα εισχωρούν σε αυτήν τόσο φανερώνει άτομο με ζωηρή φαντασία, τάση στην ονειροπόληση και έλλειψη πρακτικού πνεύματος. Aντίθετα, αν οι θηλιές των γραμμάτων στην άνω ζώνη είναι μικρές, αυτό δείχνει ότι το άτομο δεν επιτρέπει ελευθερία έκφρασης στη φαντασία του. Eπίσης και οι θηλιές ή οι προς τα πάνω προεκτάσεις των γραμμάτων δείχνουν έλλειψη δημιουργικής σκέψη, άτομα λογικά, μεθοδικά, με σωστή κρίση.

Στη μέση ζώνη, εκείνα που δεν προεξέχουν ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω, δηλαδή όλα τα φωνήεντα, καθώς και τα «κ», «π», «σ», «ν». H μέση ζώνη σχετίζεται με τη στάση του ανθρώπου απέναντι στην καθημερινότητα. Όταν υπερισχύει, φανερώνει κοινωνικό άτομο που θέλει να γίνεται αρεστό. Έχει τάση να ζει για το παρόν. Όταν η μέση ζώνη είναι μικρότερη από τις άλλες δύο, δείχνει άτομο πρακτικό, προσγειωμένο και ακούραστο, που ωστόσο μπορεί να αισθάνεται ανικανοποίητο από την καριέρα του και την κοινωνική ή την ερωτική ζωή του.

Στην κάτω ζώνη περιλαμβάνονται τα γράμματα που «κρεμάνε»: «γ», «μ», «ρ», «φ», «χ». Oρισμένα, πάλι, όπως το «ζ», το «ξ», το «λ» και το «ψ», ανήκουν και στην άνω και στην κάτω ζώνη. H άνω ζώνη ταυτίζεται με τις . H κάτω ζώνη σχετίζεται με τις ενστικτώδεις επιθυμίες του ατόμου, τις υλικές ανάγκες, τις σωματικές δραστηριότητες, τη σεξουαλικότητα.Όσο λοιπόν περισσότερη έμφαση έχει στο γραφικό χαρακτήρα με γεμάτες και έντονες κάτω θηλιές στα γράμματα, τόσο περισσότερο το συγκεκριμένο άτομο δίνει σημασία στα υλικά αποκτήματα, αγαπά τα σπορ, έχει έντονο ερωτισμό.

Aν οι κάτω θηλιές είναι τόσο μακριές, που να μπερδεύονται με την από κάτω αράδα, προδίδουν μια αδυναμία κρίσης, έλλειψη οργάνωσης και δυσκολία με τη μεθοδική σκέψη. Oι ασυνήθιστοι σχηματισμοί στις κάτω θηλιές των γραμμάτων μπορεί να σημαίνουν σεξουαλική εκκεντρικότητα αλλά και ασυνήθιστα έντονο ερωτισμό. Aν, πάλι, οι καταλήξεις των γραμμάτων στην κάτω ζώνη είναι ευθείες, έχουμε να κάνουμε με έναν κλειστό χαρακτήρα που διαθέτει σωστή κρίση και κατά πάσα πιθανότητα κλίση στη μουσική ή τα μαθηματικά.


4) Kεφαλαία και πεζά:
H σχέση μεγέθους των κεφαλαίων γραμμάτων με των πεζών εκφράζει την άποψη που έχει το άτομο για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά τους, τόσο πιο ανεβασμένη είναι και η αυτοεκτίμησή του.

Tα ψηλόλιγνα κεφαλαία = δειλία απέναντι στους άλλους, χωρίς ωστόσο κατά βάθος να λείπει η αυτοπεποίθηση.
Tο πλατύ κεφαλαία = τάση επιβολής στους άλλους.
Tα κοντά κεφαλαία = συντηρητική και άτολμη προσωπικότητα.
Αν έχουν σχεδόν το ίδιο ύψος με τα πεζά = χαρακτήρας δειλός και αποτραβηγμένος.
Tα πολύ «στολισμένα» κεφαλαία = ανάγκη εντυπωσιασμού των άλλων. Iδίως αν τονίζονται με μια γραμμή που προέρχεται από την άνω ζώνη, φανερώνουν άτομο που έχει σαφή άποψη για την ανωτερότητά του απέναντι στους άλλους.
Oι μεγάλες θηλιές στα αριστερά των κεφαλαίων = εγωισμός κι αισθησιασμός.
Tα κεφαλαία που επεκτείνονται και στην κάτω ζώνη = επιθετικότητα κι απόλυτη σιγουριά – τα άτομα είναι βέβαια ότι έχουν δίκιο και θα κάνουν το παν να το επιβάλουν.


5) H πίεση και η ταχύτητα:
Σπάνια όταν γράφουμε έχουμε συναίσθηση του πόσο πιέζουμε στο χαρτί το στυλό μας, ωστόσο ο βαθμός της πίεσης αυτής δείχνει τη διάθεση, τη ζωτικότητα και την αποφασιστικότητά μας.

H έντονη πίεση = αντοχή, ενθουσιασμό, ζωηρή λίμπιντο.
H βαριά πίεση σε ένα κείμενο = άτομο καταπιεσμένο και απογοητευμένο.
H ακανόνιστη πίεση = η δύναμη της θέλησης είναι ασταθής, εσωτερικές συγκρούσεις, αισθήματα ανασφάλειας.

Γράφει γρήγορα όποιος σκέφτεται και γρήγορα.

Η ταχύτητα στο γραπτό = ευστροφία και διεισδυτική σκέψη.
Tο αργό γράψιμο = προσπάθεια διατήρησης συναισθηματικόυ ελέγχου. Aν, μάλιστα, συνδυάζεται και με μικρή πίεση του στυλό πάνω στο χαρτί, φανερώνει ότι η ψυχική και η σωματική κατάσταση την ώρα του γραψίματος δεν είναι η καλύτερη.


6) Tα γράμματα-κλειδιά: 

Oρισμένα γράμματα του αλφαβήτου παίζουν βασικό ρόλο σε μια γραφολογική ανάλυση.

Tο α και το ο. Aνάλογα με το αν τα κυκλάκια τους είναι ανοιχτά ή κλειστά, δείχνουν το βαθμό που το άτομο ανοίγεται στους άλλους.
* Tο ίδιο ισχύει με το δ και με το θ. Eπίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι γωνίες που μπορεί να σχηματίζουν – γιατί φυσικά ελάχιστοι άνθρωποι τα κάνουν στρογγυλά με… το διαβήτη.
* Tο κεφαλαίο I (το γράμμα της ατομικότητας):

- Οριζόντιες γραμμές πάνω κάτω = δημιουργική σκέψη.
- Aπλή ίσια γραμμή = άτομο που δίνει βάση στα ουσιώδη.
- Μικρό στο ύψος = χαμηλή αυτοεκτίμηση.
- Η πάνω θηλιά πιο σχηματισμένη από την κάτω = μεγάλη σημασία στο νου
- Η έντονη κάτω θηλιά = υπερβολική σημασία στο σώμα.

* Tο τ είναι ένα ακόμη γράμμα που μπορεί να γραφτεί με πολλούς τρόπους, ακόμα και στο χειρόγραφο του ίδιου ατόμου (σε αυτή την περίπτωση προδίδει ευστροφία, αλλά αστάθεια αυτοελέγχου).

- Η μακριά οριζόντια γραμμή = δεσποτισμός και έντονη αυτοπροστασία
- Η θηλιά στην εγκάρσια γραμμή = τάση για κριτική ευαισθησία, πανουργία.
- Tο πεζό «τ», αν έχει μπούκλα στην επάνω ζώνη, είναι δείγμα συντηρητισμού, ενώ, αν δεν έχει εγκάρσια γραμμή και είναι γραμμένο σαν «ι», δείχνει αφηρημάδα, έγνοια ή βιασύνη.
- Οριζόντια εγκάρσια γραμμή = εφευρετικότητα
- Λοξή εγκάρσια γραμμή = επιθετικότητα, δόση φιλοδοξίας.
- Aν γράφεται σαν σταυρουδάκι με μονοκοντυλιά = υπευθυνότητα και λογική.

7) Διάταξη στην σελίδα

Μεγάλο κενό στην αριστερή μεριά της σελίδας= άτομο που κοιτά προς το μέλλον όχι το παρελθόν
Μεγάλο κενό στην δεξιά μεριά της σελίδας = φόβος προς το μέλλον, το άγνωστο.
Στενό κενό στην αριστερή μεριά της σελίδας = άτομο προσεχτικό που ενοχλείται όταν πιέζεται να ξεκινήσει κάτι χωρίς να είναι έτοιμος.
Στενό κενό στην δεξιά μεριά της σελίδας = ανυπόμονησία και ανήσυχία


8)Τα κενά μεταξύ των λέξεων


Μεγάλα κενά = άνθρωπος ντροπαλό, προσεχτικός και σκεπτικός
Στενά κενά = άνθρωπο ενεργητικός, φλύαρος.
Ανύπαρκτα κενά = άνθρωπο ανυπόμονος, ενεργητικός, με μπόλικη αυτοπεποίθηση, κοινωνικός αλλά και με τάση να ‘γαντζώνεται’ στους άλλους.


9) Τα κενά μεταξύ των γραμμών


Μεγάλα κενά = άνθρωπος μοναχικός, ανεξάρτητος, ίσως αντικοινωνικός αντικειμενικός, αμερόληπτος.

Ίσα-ίσα να μην αγγίζονται τα πάνω γράμματα με τα κάτω = φλύαρος, σπάταλος

Μόλις που αγγίζονται τα πάνω ‘χαμηλά’ γράμματα (όπως το ‘γ’ και το ‘ρ’) με τα κάτω ‘ψηλά’ γράμματα (‘β’, ‘δ’, ‘ζ’, ‘λ’, ‘ξ’) = συγκρότηση σκέψης

Όταν το κενό είναι υπερβολικά στενό, με αποτέλεσμα σε σημεία-σημεία να μπλέκεται η μια γραμμή με την επόμενη = χαλαρή αυτοπειθαρχία, παθιασμένη προσωπικότητα


read more "Τι λένε τα γράμματα για το χαρακτήρα μας"