PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ


Έλα παλιόσκυλο φεύγουμε…


μου είπε ο μπαμπάς του Ντίνου μου…

Η βόλτα έμοιαζε χωρίς επιστροφή, ήμουν τοσο ενθουσιασμενος που θα πήγαινα βόλτα με το μπαμπά του Ντινου Oμως αυτός με αγριοκοίταξε όλο θυμό, κούνησα την ουρά μου ολο χαρα για να τον ηρεμήσω αλλα αυτός με έπρωχνε μακριά , με έδιωχνε. Να  πάω πού; Πού ήταν ο Ντίνος; 

Στο τελευταίο σκαλί προσπάθησα να αντισταθώ…

Με κλώτσησε δυνατά μα δεν πόνεσα.

Πόνεσα που ο Ντίνος μου δεν ήταν εκεί να τον δώ…

Μετά ήρθε το κρύο… κρύο… πείνα και δίψα… και ένιωσα  μόνος και φοβισμένος…

Ποσο άδειος νιώθω χωρίς το λουρί του Ντίνου μου,χωρίς το χάδι και τα γέλια του…!!!

Του άρεσε να χαιδεύει τη μουσούδα μου και να βλέπει την ουρά μου να κουνιέται πέρα δώθε…

Προσπάθησα πολύ καιρό να τον βρώ… μα δεν τα κατάφερα και νομίζω πως δεν θα τον βρω ποτέ ξανά…

…Κι όταν γίνεται νύχτα έρχεται κρύο…

…Κι όταν γίνεται μέρα νιώθω πείνα…

…Μα βρήκα κι άλλους σαν εμένα… που μας περιφρονούν και μας αποκαλούν ΑΔΕΣΠΟΤΑ..!!

Μα δεν γεννηθήκαμε όλοι αδέσποτα..πολλά από εμάς μας εγκατέλειψαν γιατί βαρέθηκαν τα χάδια μας, γιατί δεν καταλάβαιναν πια τι σημαίνει το κούνημα της ουράς μας…

Συγχωρέστε μας που ορισμένες φορές σας ικετεύουμε για λίγο φαγητό και λερώνουμε το δρόμο σας με σκουπίδια  

Συγχωρέστε μας που σας ζητάμε λίγο χώρο σε αυτό τον κόσμο..Το δικό σας!!


Και τώρα πάω να ξαπλώσω κάτω από εκείνη τη σκάλα…

Κάποιος καλός κύριος μου έδωσε ένα κομματάκι κρέας..μα …από την ώρα που το έφαγα δε νιώθω καλά…

πονάει λίγο η κοιλιά μου..τα μάτια μου κλείνουνε και θαμπώνουν..αλλά δε νυστάζω…

Τα πόδια μου λυγίζουν, μα δε νιώθω κουρασμένος…

Μα πάλι πριν αποκοιμηθώ το Ντίνο μου σκέφτομαι…ΤΟ ΝΤΙΝΟ ΤΟ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ ΜΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ
prionokordela.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: