PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ- ΔΟΚΙΜΑΣΤΡΙΑ ΣΕ SEX SHOP

                  
Η Νατ Τζερβέ εργάζεται από το σπίτι της, αμείβεται με 25.000 λίρες το χρόνο για να δοκιμάζει...σεξουαλικά αντικείμενα όπως για παράδειγμα δονητές! Συγκεκριμένα η νεαρή κυρία εργάζεται ως «δοκιμάστρια σεξουαλικών παιχνιδιών και βοηθημάτων» για μια εταιρεία που πουλάει τα συγκεκριμένα αντικείμενα μέσω Ίντερνετ.Η πανταχού παρούσα σε τέτοιεςπεριπτώσεις βρετανική εφημερίδα Sun έψαξε και βρήκε την κυρία Τζερβέ, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να δηλώσει πως τα τελευταία δύο χρόνια έχει δοκιμάσει πάνω από 1.000 σεξουαλικά παιχνίδια...«Η δουλειά μου είναι ευχάριστη,διαφορετική και καλύπτει τις ανάγκες μου. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο» ανέφερε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή 
της και συμπλήρωσε: «Όπως κάθε γυναίκα, έτσι κι εγώ έχω ανάγκες.Χάρη στη δουλειά μου, κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ έχω και τσάμπα δονητές. Είναι παιχνιδάκι. Όλες οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: