PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

8 ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ


Τα 8 είδη της μη λεκτικής επικοινωνίας έρευνες δείχνουν ότι στην επικοινωνία ο λόγος έχει μόνο 5% δύναμη, ενώ 45% επιρροή στο συνομιλητή μας έχουν οι ιδιότητες της φωνής και της εκφοράς του λόγου, ενώ 50% δύναμη έχει η γλώσσα του σώματος, η βλεμματική επαφή και οι κινήσεις! Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Σύμφωνα με τη Wikipedia η μη λεκτική επικοινωνία ορίζεται ως η διαδικασία επικοινωνίας ανάμεσα σε ανθρώπους μέσω αποστολής και πρόσληψης προφορικών μηνυμάτων χωρίς λέξεις (κυρίως με οπτικές ενδείξεις). Η συμπεριφορά αλλά και διάφορα στοιχεία του λόγου, εκτός από τις λέξεις, μεταφέρουν νοήματα, πολλές φορές ακόμα σημαντικότερα από αυτά που λένε τα λόγια. Η μη λεκτική επικοινωνία περιλαμβάνει τον τόνο, τον ρυθμό, την ταχύτητα του λόγου, την ένταση της φωνής αλλά και τις εκφράσεις του προσώπου, τη βλεμματική κίνηση και επαφή, τη στάση του σώματος και τις χειρονομίες, το πόσο κοντά στο συνομιλητή μας στεκόμαστε, αλλά και τη γενικότερη εμφάνιση και ενδυμασία μας.

1. Έκφραση του προσώπου. Άσχετα με το τι λένε τα λόγια, η κίνηση των ματιών λέει την αλήθεια.Τα μάτια μιλάνε και αποκαλύπτουν μεγάλες αλήθειες. Ξέρετε ότι μπορείτε να κρίνετε αν ένα χαμόγελο είναι αυθεντικό ή ψεύτικο κοιτώντας κατά κύριο λόγο τα μάτια αυτού που χαμογελάει; Ένα χαμόγελο είναι ψεύτικο όταν:
Αυτός που χαμογελάει δεν κλείνει καθόλου τα μάτια του (υποχρεωτική μυική κίνηση των ματιών που συνοδεύει το αυθεντικό χαμόγελο) και δεν έχει κίνηση στην περιοχή των ματιών
Δεν εμφανίζονται οι ψιλές ρυτιδούλες γύρω από τα μάτια
Φαίνεται η κάτω σειρά των δοντιών (αυτό γίνεται πχ όταν ζητάμε από κάποιον να πει ‘cheese’ και να χαμογελάσει για τη φωτογραφία, όπου τραβάει τους μυς των ζυγωματικών προς τα έξω, αντί προς τα πάνω που είναι η συνηθισμένη φυσική κίνηση).

2. Χειρονομίες. Χειρονομείτε όταν μιλάτε; Κάνετε μεγάλες, αδρές κινήσεις με τα χέρια σας; Χρησιμοποιείτε τα δάχτυλά σας για να δείξετε κάτι ή να παραστήσετε «εισαγωγικά» σε μία έκφραση; Κουνάτε το χέρι σε χαιρετισμό; Στέλνετε φιλάκια; Το πώς χειρονομείτε δείχνει κάτι από το χαρακτήρα σας αλλά και τον πολιτισμό απ’ όπου προέρχεστε.

3. Παρα-γλωσσικά στοιχεία. Δεν είναι μόνο το τι λέμε που μετράει, αλλά και πώς το λέμε. Κάντε το εξής απλό τεστ: διηγηθείτε το ίδιο γνωστό παιδικό παραμύθι, πχ. την Κοκκινοσκουφίτσα σε ένα παιδάκι και τη μία φορά παραστήστε τον λύκο με χοντρή, δυνατή και άγρια φωνή, και την άλλη με ψιλή, ψιθυριστή και γλυκιά φωνή. Μπορείτε να μαντέψτε τις αντιδράσεις του παιδιού; Ή παρατηρήστε τις δικές σας.

4. Γλώσσα και Στάση Σώματος. Δοκιμάστε να πείτε το ίδιο πράγμα καμπουριάζοντας και τρώγοντας τα νύχια σας τη πρώτη φορά και στέκοντας ευθυτενής με το κεφάλι ψηλά τη δεύτερη. Πώς νιώθετε; Όταν ο συνομιλητής έχει τα χέρια του σταυρωμένα στο στήθος του συνήθως πρόκειται για ‘κλειστή’ στάση, που δείχνει εχθρότητα.

5. Εγγύτητα. Πόσο κοντά ή πόσο μακριά σας αρέσει να στέκεστε από τον συνομιλητή σας; Ανάλογα με τη χώρα απ’ όπου προέρχονται, οι άνθρωποι χρειάζονται λιγότερο ή περισσότερο προσωπικό χώρο στη συζήτηση. Οι μεσογειακοί λαοί τείνουν να στέκονται πιο κοντά στο συνομιλητή τους σε σχέση με βόρειους λαούς. Από την άλλη, στην κουλτούρα μας το να αγγίξουμε κάποιον ή κάποια πάνω στην κουβέντα θεωρείται φυσιολογικό, στις ΗΠΑ κινδυνεύουμε να μας κακοχαρακτηρίσουν ή σε πιο ακραίες περιστάσεις να μας γίνει μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση.

6. Βλέμμα. Το βλέμμα λέει πολλά στις κοινωνικές μας επαφές. Κοιτάζετε τον συνομιλητή σας καταπρόσωπο; Χαζεύετε αδιάφορα κάπου πέρα; Ανοιγοκλείνετε νευρικά τα μάτια σας; Ξέρατε ότι όταν συναντάτε άτομα ή πράγματα που σας αρέσουν αυξάνεται και το αυτόματο ανοιγόκλεισμα των ματιών σας και ότι η κόρη του ματιού διαστέλλεται; Παρατηρώντας πώς σας κοιτάει ο άλλος μπορείτε να καταλάβετε αν νιώθει ενδιαφέρον, έλξη, αδιαφορία ή εχθρότητα απέναντί σας.

7. Αφή. Η αφή είναι σημαντική στην επικοινωνία. Μέσω της αφής παίρνουμε τα πρώτα μαθήματα αγάπης από τη μητέρα και τα μηνύματα σιγουριάς και ασφάλειας. Αλλά και η χειραψία λέει πολλά: μια χαλαρή, άτονη, άνευρη χειραψία δηλώνει την πρόθεση και δίνει στοιχεία για την προσωπικότητα αυτού που την κάνει. Αντίστοιχα, ένα δυνατό σφίξιμο, με σιγουριά, δηλώνει άτομο σίγουρο για τον εαυτό του και με αυτοπεποίθηση.

8. Εξωτερική Εμφάνιση.Το στυλ των ρούχων, το πόσο στενά ή μακριά είναι, το χρώμα, το χτένισμα των μαλλιών, τα παπούτσια, η εμφάνισή σας από την κορυφή ως τα νύχια προδίδει πολλά για εσάς. Η ψυχολογία των χρωμάτων δείχνει ότι τα χρώματα έχουν διαφορετική επίδραση στη διάθεσή μας. Η συνολική μας εμφάνιση αλλάζει τους φυσιολογικούς ρυθμούς αλλά και την κρίση αυτών που μας κοιτάζουν. Απλώς σκεφτείτε πόσες φορές έχετε σχηματίσει γνώμη για κάποιον από την εξωτερική του εμφάνιση και την πρώτη εντύπωση.

read more "8 ΕΥΚΟΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ"

Οι Γερμανοί έβαλαν την Ελλάδα στο ευρώ με αντάλλαγμα την Τουρκία!

Ο καγκελάριος  Σρέντερ επέμενε για την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ, ευελπιστώντας ότι η Αθήνα θα ψήφιζε θετικά για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ, υποστηρίζει πρώην στέλεχος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.
Ο καγκελάριος Σρέντερ ήθελε οπωσδήποτε την ένταξη της Ελλάδας στην ΟΝΕ και σε αντάλλαγμα πίστυε ότι θα είχε τη θετική ψήφο της Αθήνας για την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δηλώνει ο Βόλφγκανγκ Γκλoμπ, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, αρμόδιος για το τμήμα που χειριζόταν τα θέματα της ΟΝΕ.
«Αυτή ήταν η αυστηρή ανακοίνωση του Σρέντερ. Η Ελλάδα να συμμετάσχει τώρα στην ΟΝΕ. Ούτε ο ίδιος, ωστόσο, δεν περίμενε ότι μια τόσο μικρή χώρα θα δημιουργούσε κάποτε τόσο μεγάλο πρόβλημα»
 Σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel, ο Γκλομπ ήταν συνεργάτης  του πρώην υπουργού Οικονομικών Χανς Άιχελ και  το όνομά του  βρίσκεται σε ένα από τα πιο «καυτά» έγγραφα της ιστορίας του κοινού νομίσματος, την πρόταση του υπουργικού συμβουλίου, με την οποία το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών πρότεινε το 2000 την ένταξη της Ελλάδας στη νομισματική ένωση.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα, ο κ. Σρέντερ ήταν εκείνος που επέμενε για την ένταξη της Ελλάδας. «Αυτή ήταν η αυστηρή ανακοίνωση του Σρέντερ. Η Ελλάδα να συμμετάσχει τώρα στην ΟΝΕ. Ούτε ο ίδιος, ωστόσο, δεν περίμενε ότι μια τόσο μικρή χώρα θα δημιουργούσε κάποτε τόσο μεγάλο πρόβλημα» δηλώνει ο κ. Γκλομπ."
ΠΗΓΗgr.news.yahoo

read more "Οι Γερμανοί έβαλαν την Ελλάδα στο ευρώ με αντάλλαγμα την Τουρκία!"

ΗΠΑ- Δολοφονία τετράχρονης εξιχνιάστηκε μετά από 22 χρόνια




Ο φερόμενος ως δράστης, ο Κονράντο Χουάρες, 52 ετών από το Μπρονξ ομολόγησε τις πράξεις του


Η αστυνομία της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε ότι συνέλαβε έναν άνδρα που ομολόγησε ότι βίασε και σκότωσε ένα 4χρονο κοριτσάκι που βρέθηκε νεκρό πριν από 22 χρόνια μέσα σε ένα ψυγείο στο Μανχάταν.

Ο επίλογος της τραγωδίας αυτής γράφτηκε αφού οι αρχές κατάφεραν να εξακριβώσουν την ταυτότητα του παιδιού που μέχρι πρόσφατα το αποκαλούσαν "Μπέιμπι Χόουπ"

Η ανακάλυψη της σορού του θύματος, τον Ιούλιο του 1991, μέσα σε ένα εγκαταλειμμένο ψυγείο κοντά σε έναν αυτοκινητόδρομο στο βορειοδυτικό Μανχάταν, στη συνοικία Ουάσινγκτον Χάιτς, είχε συγκλονίσει τότε την πόλη. Το παιδί, που οι ερευνητές πίστευαν ότι ήταν ηλικίας 3-5 ετών, ήταν εμφανώς υποσιτισμένο και έφερε ίχνη σεξουαλικής κακοποίησης και ξυλοδαρμού. Ζύγιζε μόλις 11 κιλά.

Ο φερόμενος ως δράστης, ο Κονράντο Χουάρες, 52 ετών από το Μπρονξ, συνελήφθη στο εστιατόριο όπου εργάζεται και κατηγορείται για φόνο.

Ο αρχηγός της αστυνομίας της Νέας Υόρκης Ρέι Κέλι διευκρίνισε ότι ο Χουάρες ομολόγησε το έγκλημα. «Παραδέχτηκε ότι κακοποίησε σεξουαλικά την Ανχέλικα, ότι την έπνιξε και ότι ξεφορτώθηκε το πτώμα της με τη βοήθεια της αδελφής του, της Μπαλβίνα Χουάρες-Ρεμίρες η οποία έχει πλέον πεθάνει», σημείωσε.

Ο Χουάρες, που σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης είναι εξάδελφος της Ανχέλικα, συνελήφθη μετά την κατάθεση μιας γυναίκας η οποία μίλησε στους αστυνομικούς όταν, τον περασμένο Ιούλιο, προσφέρθηκε αμοιβή 12.000 δολαρίων για κάθε πληροφορία που θα οδηγούσε στη λύση του μυστηρίου. Χάρη σε αυτήν τη γυναίκα, που θυμόταν μια συζήτηση που είχε με μια νεαρή η οποία της εξομολογήθηκε ότι η αδελφή της είχε δολοφονηθεί, βρέθηκαν τα στοιχεία της μητέρας και της αδελφής της 4χρονης, που είναι μεξικανικής καταγωγής.

«Σήμερα οι αστυνομικοί της Νέας Υόρκης απέδωσαν στην Ανχέλικα τη δικαιοσύνη που δικαιούτο», κατέληξε ο Κέλι.
ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
read more "ΗΠΑ- Δολοφονία τετράχρονης εξιχνιάστηκε μετά από 22 χρόνια "

Τι λένε τα γράμματα για το χαρακτήρα μας


Όπως λένε οι ειδικοί, η διαδικασία του γραψίματος ελέγχεται από το κεντρικό νευρικό σύστημα καθώς συμμετέχουν πολλοί μυς όπως του μπράτσου, του αγκώνα, του χεριού, των δαχτύλων και της ωμοπλάτης. Άν κανετε υπομονή μέχρι το τέλος, στα δείγματα γραφής που ακολουθούν και στην ερμηνεία τους, ίσως κάποιοι συναντήσετε τον εαυτό σας ή κάποιο κοντινό σας πρόσωπο.


ΓΕΝΙΚΑ:

Ο ειλικρινής = μεγάλα στρογγυλά και ομοιόμορφα γράμματα, σε ευθεία γραμμή.

Ο φιλότιμος = στρογγυλά γράμματα και τονίζει τα σημεία στίξης – σημάδι ανθρώπου με προσοχή στη λεπτομέρεια.

Ο οικονόμος = προσεχτικά και ομοιόμορφα, με ελαφριά κλίση στις γραμμές και χωρίς να τονίζει τα κεφαλαία.

Ο γενναιόδωρος = ευρύχωρα και καθαρά, ξεχωρίζοντας έντονα τα μεγάλα γράμματα και τα κεφαλαία από τα υπόλοιπα γράμματα.

Ο ταπεινός = μικρά, απλά και ομοιόμορφα γράμματα, ενώ οι γραμμές τείνουν να κάνουν ζικ-ζακ.

Ο μελαγχολικός = ξεχωρίζει από την έντονη κλίση των γραμμάτων του. Η πίεση είναι στην αρχή σταθερή, αλλά σιγά-σιγά χάνεται. Τα σημεία στίξης είναι αρχικά έντονα, αλλά καθώς προχωρά το γραπτό, τείνουν να εξαφανίζονται.

Ο υπερήφανος = μεγάλα γράμματα, τονισμένα κεφαλαία, ενώ το τελευταίο γράμμα κάθε λέξης φαίνεται να είναι πιο έντονο από τα υπόλοιπα.

Ο καλλιτέχνης = καλλιγραφικά και το μέγεθος των γραμμάτων τείνει να μικραίνει καθώς προχωρά το γραπτό.

Ο αλτρουιστής = με έντονη κλίση και πίεση. Τα γράμματα είναι στρόγγυλα και τα κεφαλαία σχεδόν καλλιγραφικά.

Ο διακριτικός = μικρά γράμματα, με ελαφριά πίεση και οι γραμμές τείνουν προς τα πάνω. Τα γράμματα τείνουν να έχουν αρκετές σπείρες και καμπύλες, αλλά το τελευταίο γράμμα κάθε λέξης είναι μάλλον σεμνό και περιορισμένο.

Ο αλαζόνας = τονίζει υπερβολικά τα κεφαλαία γράμματα και συνήθως η υπογραφή του είναι μεγάλη και πολύπλοκη, καταλήγοντας σε περιττές “διακοσμήσεις” με κάμπυλες γραμμές.



ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:

1) Οι συνδέσεις:
Tα ασύνδετα μεταξύ τους γράμματα = όχι καλός αυτοέλεγχος, υπερβολική φαντασία, αποσπασματικός τρόπος σκέψης.
Συνδεση με λεπτές γραμμούλες (ο λεγόμενος «νηματοειδής τύπος») = έντονη αίσθηση αυτοσυντήρησης, ευκολία προσαρμογής και μεγάλη πνευματική συνάφεια.
Σύνδεση με έντονες γραμμές και όλη η γραφή δείχνει να διαθέτει ομοιογένεια και ροή = ηρεμία, ευγενικό, με αυτοπειθαρχία, μια προσωπικότητα συμπαθητική αλλά και ενίοτε πληκτική.


2) H κλίση των γραμμάτων:

H κλίση προς τα δεξιά = εξωστρέφεια, παρορμητισμός, δίνουν μεγάλη σημασία στις σχέσεις με τους άλλους, καλλιτεχνική φύση.
Η υπερβολική κλίση προς τα δεξιά (σε γωνία μικρότερη από 45 μοίρες) = υπερευαίσθησία, ασυλόγιστη συμπεριφορά.
Tα κατακόρυφα γράμματα = λογική, ανεξαρτησία, αυτοκυριαρχία ακόμα και σε περιπτώσεις κρίσης, άτομα διευθυντικών θέσεων.
H κλίση προς τα πίσω = εσωστρέφεια παρά τον πλούσιο συναισθηματικό κλοσμο.
Διαφορετικές κλίσεις = εύστροφια, αυθόρμητισμός αλλά ελάχιστος αυτοέλεγχος, ευμετάβλητη διάθεση, αποφυγή ανάληψης μεγάλες ευθυνών.



3) Οι 3 ζώνες: Eπάνω, στη μέση και κάτω:




H γραφολογία χωρίζει τα γράμματα σε τρεις οριζόντιες ζώνες, καθεμιά από τις οποίες συνδέεται με μια ομάδα χαρακτηριστικών της προσωπικότητας.

Στην άνω ζώνη ανήκουν τα γράμματα που αναπτύσσονται εις ύψος, όπως το «β», το «δ», το «θ» αλλά και το «τ». = φιλοδοξίες, τα όνειρα, τα ιδανικά.Όσο περισσότερο τα γράμματα εισχωρούν σε αυτήν τόσο φανερώνει άτομο με ζωηρή φαντασία, τάση στην ονειροπόληση και έλλειψη πρακτικού πνεύματος. Aντίθετα, αν οι θηλιές των γραμμάτων στην άνω ζώνη είναι μικρές, αυτό δείχνει ότι το άτομο δεν επιτρέπει ελευθερία έκφρασης στη φαντασία του. Eπίσης και οι θηλιές ή οι προς τα πάνω προεκτάσεις των γραμμάτων δείχνουν έλλειψη δημιουργικής σκέψη, άτομα λογικά, μεθοδικά, με σωστή κρίση.

Στη μέση ζώνη, εκείνα που δεν προεξέχουν ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω, δηλαδή όλα τα φωνήεντα, καθώς και τα «κ», «π», «σ», «ν». H μέση ζώνη σχετίζεται με τη στάση του ανθρώπου απέναντι στην καθημερινότητα. Όταν υπερισχύει, φανερώνει κοινωνικό άτομο που θέλει να γίνεται αρεστό. Έχει τάση να ζει για το παρόν. Όταν η μέση ζώνη είναι μικρότερη από τις άλλες δύο, δείχνει άτομο πρακτικό, προσγειωμένο και ακούραστο, που ωστόσο μπορεί να αισθάνεται ανικανοποίητο από την καριέρα του και την κοινωνική ή την ερωτική ζωή του.

Στην κάτω ζώνη περιλαμβάνονται τα γράμματα που «κρεμάνε»: «γ», «μ», «ρ», «φ», «χ». Oρισμένα, πάλι, όπως το «ζ», το «ξ», το «λ» και το «ψ», ανήκουν και στην άνω και στην κάτω ζώνη. H άνω ζώνη ταυτίζεται με τις . H κάτω ζώνη σχετίζεται με τις ενστικτώδεις επιθυμίες του ατόμου, τις υλικές ανάγκες, τις σωματικές δραστηριότητες, τη σεξουαλικότητα.Όσο λοιπόν περισσότερη έμφαση έχει στο γραφικό χαρακτήρα με γεμάτες και έντονες κάτω θηλιές στα γράμματα, τόσο περισσότερο το συγκεκριμένο άτομο δίνει σημασία στα υλικά αποκτήματα, αγαπά τα σπορ, έχει έντονο ερωτισμό.

Aν οι κάτω θηλιές είναι τόσο μακριές, που να μπερδεύονται με την από κάτω αράδα, προδίδουν μια αδυναμία κρίσης, έλλειψη οργάνωσης και δυσκολία με τη μεθοδική σκέψη. Oι ασυνήθιστοι σχηματισμοί στις κάτω θηλιές των γραμμάτων μπορεί να σημαίνουν σεξουαλική εκκεντρικότητα αλλά και ασυνήθιστα έντονο ερωτισμό. Aν, πάλι, οι καταλήξεις των γραμμάτων στην κάτω ζώνη είναι ευθείες, έχουμε να κάνουμε με έναν κλειστό χαρακτήρα που διαθέτει σωστή κρίση και κατά πάσα πιθανότητα κλίση στη μουσική ή τα μαθηματικά.


4) Kεφαλαία και πεζά:
H σχέση μεγέθους των κεφαλαίων γραμμάτων με των πεζών εκφράζει την άποψη που έχει το άτομο για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά τους, τόσο πιο ανεβασμένη είναι και η αυτοεκτίμησή του.

Tα ψηλόλιγνα κεφαλαία = δειλία απέναντι στους άλλους, χωρίς ωστόσο κατά βάθος να λείπει η αυτοπεποίθηση.
Tο πλατύ κεφαλαία = τάση επιβολής στους άλλους.
Tα κοντά κεφαλαία = συντηρητική και άτολμη προσωπικότητα.
Αν έχουν σχεδόν το ίδιο ύψος με τα πεζά = χαρακτήρας δειλός και αποτραβηγμένος.
Tα πολύ «στολισμένα» κεφαλαία = ανάγκη εντυπωσιασμού των άλλων. Iδίως αν τονίζονται με μια γραμμή που προέρχεται από την άνω ζώνη, φανερώνουν άτομο που έχει σαφή άποψη για την ανωτερότητά του απέναντι στους άλλους.
Oι μεγάλες θηλιές στα αριστερά των κεφαλαίων = εγωισμός κι αισθησιασμός.
Tα κεφαλαία που επεκτείνονται και στην κάτω ζώνη = επιθετικότητα κι απόλυτη σιγουριά – τα άτομα είναι βέβαια ότι έχουν δίκιο και θα κάνουν το παν να το επιβάλουν.


5) H πίεση και η ταχύτητα:
Σπάνια όταν γράφουμε έχουμε συναίσθηση του πόσο πιέζουμε στο χαρτί το στυλό μας, ωστόσο ο βαθμός της πίεσης αυτής δείχνει τη διάθεση, τη ζωτικότητα και την αποφασιστικότητά μας.

H έντονη πίεση = αντοχή, ενθουσιασμό, ζωηρή λίμπιντο.
H βαριά πίεση σε ένα κείμενο = άτομο καταπιεσμένο και απογοητευμένο.
H ακανόνιστη πίεση = η δύναμη της θέλησης είναι ασταθής, εσωτερικές συγκρούσεις, αισθήματα ανασφάλειας.

Γράφει γρήγορα όποιος σκέφτεται και γρήγορα.

Η ταχύτητα στο γραπτό = ευστροφία και διεισδυτική σκέψη.
Tο αργό γράψιμο = προσπάθεια διατήρησης συναισθηματικόυ ελέγχου. Aν, μάλιστα, συνδυάζεται και με μικρή πίεση του στυλό πάνω στο χαρτί, φανερώνει ότι η ψυχική και η σωματική κατάσταση την ώρα του γραψίματος δεν είναι η καλύτερη.


6) Tα γράμματα-κλειδιά: 

Oρισμένα γράμματα του αλφαβήτου παίζουν βασικό ρόλο σε μια γραφολογική ανάλυση.

Tο α και το ο. Aνάλογα με το αν τα κυκλάκια τους είναι ανοιχτά ή κλειστά, δείχνουν το βαθμό που το άτομο ανοίγεται στους άλλους.
* Tο ίδιο ισχύει με το δ και με το θ. Eπίσης πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν οι γωνίες που μπορεί να σχηματίζουν – γιατί φυσικά ελάχιστοι άνθρωποι τα κάνουν στρογγυλά με… το διαβήτη.
* Tο κεφαλαίο I (το γράμμα της ατομικότητας):

- Οριζόντιες γραμμές πάνω κάτω = δημιουργική σκέψη.
- Aπλή ίσια γραμμή = άτομο που δίνει βάση στα ουσιώδη.
- Μικρό στο ύψος = χαμηλή αυτοεκτίμηση.
- Η πάνω θηλιά πιο σχηματισμένη από την κάτω = μεγάλη σημασία στο νου
- Η έντονη κάτω θηλιά = υπερβολική σημασία στο σώμα.

* Tο τ είναι ένα ακόμη γράμμα που μπορεί να γραφτεί με πολλούς τρόπους, ακόμα και στο χειρόγραφο του ίδιου ατόμου (σε αυτή την περίπτωση προδίδει ευστροφία, αλλά αστάθεια αυτοελέγχου).

- Η μακριά οριζόντια γραμμή = δεσποτισμός και έντονη αυτοπροστασία
- Η θηλιά στην εγκάρσια γραμμή = τάση για κριτική ευαισθησία, πανουργία.
- Tο πεζό «τ», αν έχει μπούκλα στην επάνω ζώνη, είναι δείγμα συντηρητισμού, ενώ, αν δεν έχει εγκάρσια γραμμή και είναι γραμμένο σαν «ι», δείχνει αφηρημάδα, έγνοια ή βιασύνη.
- Οριζόντια εγκάρσια γραμμή = εφευρετικότητα
- Λοξή εγκάρσια γραμμή = επιθετικότητα, δόση φιλοδοξίας.
- Aν γράφεται σαν σταυρουδάκι με μονοκοντυλιά = υπευθυνότητα και λογική.

7) Διάταξη στην σελίδα

Μεγάλο κενό στην αριστερή μεριά της σελίδας= άτομο που κοιτά προς το μέλλον όχι το παρελθόν
Μεγάλο κενό στην δεξιά μεριά της σελίδας = φόβος προς το μέλλον, το άγνωστο.
Στενό κενό στην αριστερή μεριά της σελίδας = άτομο προσεχτικό που ενοχλείται όταν πιέζεται να ξεκινήσει κάτι χωρίς να είναι έτοιμος.
Στενό κενό στην δεξιά μεριά της σελίδας = ανυπόμονησία και ανήσυχία


8)Τα κενά μεταξύ των λέξεων


Μεγάλα κενά = άνθρωπος ντροπαλό, προσεχτικός και σκεπτικός
Στενά κενά = άνθρωπο ενεργητικός, φλύαρος.
Ανύπαρκτα κενά = άνθρωπο ανυπόμονος, ενεργητικός, με μπόλικη αυτοπεποίθηση, κοινωνικός αλλά και με τάση να ‘γαντζώνεται’ στους άλλους.


9) Τα κενά μεταξύ των γραμμών


Μεγάλα κενά = άνθρωπος μοναχικός, ανεξάρτητος, ίσως αντικοινωνικός αντικειμενικός, αμερόληπτος.

Ίσα-ίσα να μην αγγίζονται τα πάνω γράμματα με τα κάτω = φλύαρος, σπάταλος

Μόλις που αγγίζονται τα πάνω ‘χαμηλά’ γράμματα (όπως το ‘γ’ και το ‘ρ’) με τα κάτω ‘ψηλά’ γράμματα (‘β’, ‘δ’, ‘ζ’, ‘λ’, ‘ξ’) = συγκρότηση σκέψης

Όταν το κενό είναι υπερβολικά στενό, με αποτέλεσμα σε σημεία-σημεία να μπλέκεται η μια γραμμή με την επόμενη = χαλαρή αυτοπειθαρχία, παθιασμένη προσωπικότητα


read more "Τι λένε τα γράμματα για το χαρακτήρα μας"

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ- ΔΟΚΙΜΑΣΤΡΙΑ ΣΕ SEX SHOP

                  
Η Νατ Τζερβέ εργάζεται από το σπίτι της, αμείβεται με 25.000 λίρες το χρόνο για να δοκιμάζει...σεξουαλικά αντικείμενα όπως για παράδειγμα δονητές! Συγκεκριμένα η νεαρή κυρία εργάζεται ως «δοκιμάστρια σεξουαλικών παιχνιδιών και βοηθημάτων» για μια εταιρεία που πουλάει τα συγκεκριμένα αντικείμενα μέσω Ίντερνετ.Η πανταχού παρούσα σε τέτοιεςπεριπτώσεις βρετανική εφημερίδα Sun έψαξε και βρήκε την κυρία Τζερβέ, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να δηλώσει πως τα τελευταία δύο χρόνια έχει δοκιμάσει πάνω από 1.000 σεξουαλικά παιχνίδια...«Η δουλειά μου είναι ευχάριστη,διαφορετική και καλύπτει τις ανάγκες μου. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο» ανέφερε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή 
της και συμπλήρωσε: «Όπως κάθε γυναίκα, έτσι κι εγώ έχω ανάγκες.Χάρη στη δουλειά μου, κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ έχω και τσάμπα δονητές. Είναι παιχνιδάκι. Όλες οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο». 

read more "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ- ΔΟΚΙΜΑΣΤΡΙΑ ΣΕ SEX SHOP"

ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ


Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!


Στη Νότια Κορέα σκέφτηκαν έναν περίεργο τρόπο για να υποστηρίξουν

 τη σεξουαλική απελευθέρωση
και δημιουργησαν ένα πάρκο μόνο για ενήλικες!

Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!

Το «Love Land» βρίσκεται στο νησί Cheju, και ό,τι έχει να κάνει με την ερωτική πράξη θα το βρείτε εδώ.



"Θέλαμε να σπάσουμε τα παραδοσιακά ταμπού γύρω από το σεξ και να κάνουμε τον κόσμο να εκτιμήσει τη φυσική ομορφιά της σεξουαλικότητας" λέει ο υπεύθυνος.

Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!


Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!

Στάσεις από το «Κάμα Σούτρα»… εφαρμόζονται σε κάθε γωνιά του πάρκου, αποτελώντας  «διδακτικό» θέαμα για όλους. »λέει ο υπεύθυνος.



Όλα τα γλυπτά του πάρκου κατασκευάστηκαν από φοιτητές των Καλών Τεχνών του πανεπιστημίου Hongik της Νότιας Κορέας, και ανανεώνονται συχνά με επιπλέον… ερωτικά θέματα!

Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!

Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!
Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!
Ένα πάρκο "αυστηρώς ακατάλληλον" διά ανηλίκους!


read more "ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ"

ΤΑΡΤΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ


Tarta de fruta
Για τη ζύμη:
100 γρ. ζάχαρη άχνη
200 γρ. βούτυρο
1 αυγό
300 γρ. αλεύρι
Για την κρέμα:
350 γρ. γάλα φρέσκο
150 γρ. κρέμα γάλακτος
80 γρ. ζάχαρη
1 αυγό + 3 κρόκοι αυγών
40 γρ. κορν φλάουρ
1 βανίλια
500 γρ.  φρέσκα φρούτα, καθαρισμένα και κομμένα σε μεσαία κομμάτια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κρέμα: Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το γάλα, την κρέμα γάλακτος και τηβανίλια. Βάζουμε την κατσαρόλα στη φωτιά. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τη ζάχαρη με το κορν φλάουρ και τα αυγά  Πριν πάρει βράση το γάλα, ρίχνουμε το 1/3 στο μείγμα αυγών-κορν φλάουρ-ζάχαρης και ανακατεύουμε. Αδειάζουμε το νέο μείγμα στην κατσαρόλα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.
Μόλις δέσει η κρέμα και αρχίσει να κοχλάζει, την κατεβάζουμε από τη φωτιά. Την αδειάζουμε σε καθαρό σκεύος και τη σκεπάζουμε.
Οταν η κρέμα κρυώσει τη «χτυπάμε» στο μίξερ για να μαλακώσει και να αποκτήσει λεία υφή.
Ζύμη: κοβουμε το βούτυρο σε κύβους, ρίχνουμε όλα τα υλικά μαζί στο μπολ  και τα ζυμώνουμε μεχρι να ομογενοποιηθούν καλά.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170° C. Αφήνουμε τη ζύμη να «ξεκουραστεί» για μισή ώρα και την ανοίγουμε σε φύλλο πάχους 3 χιλ. Βουτυρώνουμε μια φόρμα για τάρτα και απλώνουμε το φύλλο, φροντίζοντας να καλύψουμε και τα τοιχώματα. Βάζουμε στο εσωτερικό της τάρτας ένα κομμάτι μεμβράνη, γεμίζουμε με ρύζι και ψήνουμε για 15 λεπτά. Αφαιρούμε τη μεμβράνη και το ρύζι και ψήνουμε για περίπου 15 λεπτά, μεχρι  η τάρτα να ροδίσει.
Αφήνουμε να κρυώσει και ξεφορμάρουμε.

Γαρνίρισμα: Απλώνουμε την κρέμα στην τάρτα και την καλύπτουμε με τα φρέσκα φρούτα, αν θέλουμε, πασπαλίζουμε με λίγη άχνη.

read more "ΤΑΡΤΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ"

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΤΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ "ΣΤΑΡ"

 

Ελεονώρα Μελέτη

 Έχει σπουδάσει Γαλλική Φιλολογία , έχει κάνει μεταπτυχιακό στην Ιταλική Φιλολογία, είναι τελειόφοιτος της Συμβουλετικής Ψυχολογίας και γνωρίζει συνολικά πέντε γλώσσες


Αννίτα Πάνια

Δασκάλα γαλλικων ήταν   η Αννίτα Πάνια πριν ασχοληθεί με την τηλεόραση


Δέσποινα Βανδη
Η Δσποινα Βανδή είναι απόφοιτη του τμήματος Εληνικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημιου Θεσσαλονίκης.

Φαίη Σκορδά

Η παρουσιάστρια  φοίτησε στο Πανεπιστήμιο της
Μπολόνια, όπου σπούδασε Φιλοσοφία του Θεάματος με ειδικότητα στο θέατρο,
ενώ έκανε και το μεταπτυχιακό της στα ΜΜΕ. Είχε, τη δυνατότητα να
παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια του Ουμπέρτο Έκο που είναι
ιδρυτικό στέλεχος της
 σχολής.


Χάρης Ρώμας
Όταν ανακοίνωσε στους γονείς του ότι επιθυμεί να ασχοληθεί με το χώρο
της υποκριτικής, εκείνοι του εναντιώθηκαν. Έτσι ο Χάρης Ρώμας ξεκίνησε
τις σπουδές του στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, τις οποίες
και ολοκλήρωσε μετά από το πέρας μιας δεκαετίας.


Σταμάτης Κραουνάκης


Ο Σταμάτης Κραουνάκης προφανώς, έκανε σπουδές στη μουσική,πέρα όμως από
αυτές, αποφοίτησε και από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, και συγκεκριμένα από
το τμήμα Πολιτικών Επιστημών.


Γιώργος Τσαλίκης:
Ο Γιώργος Τσαλίκης φεύγει στα δεκαοκτώ του από την Ελλάδα και
εγκαθίσταται στο Βουκουρέστι.Ξεκινάει τις σπουδές του στην Ιατρική Σχολή, τις οποίες και ολοκληρωσε το 1999. Ποτέ, όμως, δεν
ασχολήθηκε με αυτό που σπούδασε, αφού τoν κέρδισε η μουσική!

read more "ΤΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ "ΣΤΑΡ""