PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΚΥΠΡΟΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ


 Συχνα  αλλοδαποί μαθητές υπόκεινται σε λεκτικές, αλλά και σωματικές επιθέσεις από Κύπριους μαθητές λόγω της διαφορετικότητάς τους. Η πιο ευαίσθητη ομάδα των μεταναστών μαθητών είναι οι νεαρές μετανάστριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επισημαίνει το Μεσογειακό Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικού Φύλου, το οποίο πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα γι' αυτήν τη συγκεκριμένη ομάδα, με στόχο την εκτίμηση του προβλήματος και την  αντιμετώπισή του.
Θύματα ρατσισμού
*Μαθήτρια με καταγωγή από Πόντο: «Δεν μπορώ να απαντήσω στις βρισιές γιατί θα μου κάνουν χειρότερα… Νιώθεις ξένη σ’ αυτήν τη χώρα».
*Μαθήτρια από Φιλιππίνες: «Οι συμμαθήτριές μου με διέταζαν να φεύγω από την τάξη και να πηγαίνω στην καντίνα για να τους φέρνω φαΐ, ή να τους κουβαλώ την τσάντα τους. Εγώ τους άκουγα για να μη μου πουν τίποτα κακό».
Αρκετές μετανάστριες μαθήτριες στιγματίζονται ως «παλιοκόριτσα» αποκλειστικά και μόνο λόγω καταγωγής.
*Μαθήτρια από Ρουμανία: «Οι συμμαθητές μου και οι καθηγητές με ρωτάνε από πού είσαι και τι δουλειά κάνει η μάμα σου; Αλλά εμένα δεν μου αρέσουν αυτές οι ερωτήσεις, γιατί ξέρω ότι έχουν μιαν άσχημη εντύπωση για τις κοπέλες από τη χώρα μου».
Έλλειψη πολιτικής
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νεαρές μετανάστριες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε συνάρτηση με τα ευρήματα της έρευνας του Μεσογειακού Ινστιτούτου Μελετών Κοινωνικού Φύλου για το θέμα αυτό, συζήτησε χθες η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας. Το σχετικό θέμα ενέγραψαν από κοινού ο Πρόεδρος της Επιτροπής Νίκος Τορναρίτης και η βουλευτής του ΔΗΣΥ Στέλλα Κυριακίδου. «Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι πρέπει το κράτος να εφαρμόσει μια συγκροτημένη μεταναστευτική πολιτική, η οποία να αρχίζει από το δημόσιο σχολείο. Είναι ένα ζητούμενο το οποίο, αν δεν εφαρμοστεί στην πράξη, θα γεννήσει πάρα πολλά προβλήματα, εκφοβισμό στο σχολείο, ρατσισμό στο σχολείο», δήλωσε μετά το πέρας της συνεδρίας ο Πρόεδρος της Επιτροπής.
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ  ΣΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: