PARALIA AMMOUDIA

EIΔΗΣΗΣ-ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΑΣ-ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΒΕACH-ΑΝΕΚΔΩΤΑ-LIFESTYLE

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 20.10



1820
με αντίτιμο 5 εκατομμυρίων δολαρίων οι Ισπανοί πουλάνε στους Αμερικανούς ένα μεγάλο μέρος της Φλόριντα.
1820
ο Αλέξανδρος Υψηλάντης και οι «Φιλικοί» αποφασίζουν να κηρύξουν επανάσταση στη Μολδοβλαχία.
1854
γεννιέται ο Γάλλος ποιητής Αρθούρος Ρεμπώ.
1864
ο Αβραάμ Λίνκολν καθιερώνει στις ΗΠΑ την "Ημέρα των Ευχαριστιών".
1882
γεννιέται στην Ουγγαρία ο ηθοποιός Μπέλα Λουγκόζι. Έγινε διάσημος για την ερμηνεία του ως Κόμης Δράκουλας, σε ταινίες του Χόλυγουντ. Όταν πέθανε το 1956, το έθαψαν με την κάπα του Δράκουλα.

1900
η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία συνάπτουν συμμαχία, που αποβλέπει στη διατήρηση της εδαφικής ακεραιότητας της Κίνας, καθώς και στη διατήρηση των λιμανιών της χώρας στο διεθνές εμπόριο.
1912
κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου, ο ελληνικός στρατός διαβαίνοντας το Σαραντάπορο, μπαίνει θριαμβευτής στα οχυρωμένα Γιαννιτσά, μετά από διήμερη μάχη. Οι Τούρκοι υποχωρούν προς τη Θεσσαλονίκη, όπου είναι και ο προορισμός των Ελλήνων, οι οποίοι θέλουν να προλάβουν τους Βουλγάρους.

1915
κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου οι σύμμαχοι της Αντάτ κηρύσσουν τον πόλεμο στη Βουλγαρία, που επιτέθηκε στη Σερβία.

1921
ο Γάλλος πρεσβευτής Φρανκλέν Μπουγιόν υπογράφει με τον Κεμάλ τη Συμφωνία της Άγκυρας, την ίδια ώρα που τα ελληνικά στρατεύματα μάχονται στη Μικρά Ασία. Προβλέπει, μεταξύ άλλων, την αναγνώριση του Κεμαλικού καθεστώτος, την αποχώρηση των γαλλικών στρατευμάτων από τις κατεχόμενες περιοχές και τη χορήγηση όπλων.

1935
ο Μάο Τσε Τουνγκ και οι δυνάμεις των κομμουνιστών ολοκληρώνουν την Μεγάλη Πορεία τους, στο Σάανξι της βορειοδυτικής Κίνας, ένα χρόνο αφότου είχαν ξεκινήσει την επική τους αποστολή
1938
το κομμουνιστικό κόμμα κηρύσσεται εκτός νόμου στην Τσεχοσλοβακία.
1940
ο Έλληνας πρέσβης στη Ρώμη ενημερώνει με επείγον μήνυμά του την ελληνική κυβέρνηση, ότι ο Μουσολίνι έχει ήδη αποφασίσει την κήρυξη του πολέμου εναντίον της χώρας μας.

1941
οι Ναζί σκοτώνουν χιλιάδες πολίτες της πόλης Κραγκούγιεβατς στην Σερβία.

 
1950
εκλέγεται ομόφωνα Αρχιεπίσκοπος Κύπρου απ την "Εκλογική Σύνοδο" ο Μητροπολίτης Κιτίου Μακάριος.

1952
το Ιράν διακόπτει επίσημα τις σχέσεις του με τη Βρετανία, λόγω της διαμάχης για το πετρέλαιο.

1961
σε βέτο προχωρά ο Τουρκοκύπριος αντιπρόεδρος Φ.Κιουρτσούκ στη δημιουργία ενιαίου κυπριακού στρατού.

1968
ο Έλληνας «κροίσος» Αριστοτέλης Ωνάσης παντρεύεται στο Σκορπιό την Τζάκι Κένεντι.

1980
ξεσηκώνονται οι μοναχοί στα Μετέωρα για τα γυρίσματα της ταινίας "Ο Άγιος", με πρωταγωνιστή των Ρότζερ Μουρ. "Ντύνουν" τα κτίρια των μοναστηριών με αδιαφανές πλαστικό για να τα προστατέψουν από την ιερόσυλη κάμερα των Άγγλων τεχνικών.
1981
ορκίζεται ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή η νέα κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου.

1993
το Βέλγιο αναγνωρίζει τα Σκόπια με το όνομα ΠΓΔΜ.
1994
πεθαίνει σε ηλικία 80 ετών ο Αμερικανός ηθοποιός Μπαρτ Λάνκαστερ.

read more "ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 20.10"

ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Μπαίνουν οι ξένοι στο πετρελαϊκό παιγνίδι
Η κυβέρνηση «άναψε» το πράσινο φως για πετρελαϊκές έρευνες σε τρεις περιοχές της Ελλάδας.
Το ενδιαφέρον για συνεργασίες είναι έντονο. Ισραηλινοί, Νορβηγοί, Αμερικανοί και άλλοι φλερτάρουν και τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας. Μάλιστα, τους τελευταίους μήνες μετέβησαν στην Αθήνα εμπειρογνώμονες της εξειδικευμένης εταιρείας πετρελαϊκών συμβούλων Schlumberger. Η εταιρεία θεωρείται προπομπός μεγάλων πολυεθνικών πετρελαϊκών Ομίλων.
Ιδιαίτερα έντονο είναι το ενδιαφέρον των Νορβηγών. Η νορβηγική εταιρεία Statoil εκδήλωσε το ενδιαφέρον της μέσω της κυβέρνησης του Όσλο ενώ η επίσης νορβηγική TGS-NOPEC, μια από τις μεγαλύτερες γεωφυσικές εταιρείες στον κόσμο, εξέφρασε η ίδια το ενδιαφέρον της προς την Ελλάδα. H πολύ μεγάλη νορβηγική εταιρεία Statoil έχει εξασφαλίσει από την αιγυπτιακή κυβέρνηση την άδεια έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στο νότιο τμήμα της λεκάνης του Ηροδότου.
Ενδιαφέρον και σχετική ενημέρωση επιδεικνύουν και άλλοι μεγάλοι πολυεθνικοί όμιλοι, όπως είναι οι εταιρείες Shell, Aramco, ΒΡ, Chevron, Noble Energy, OMV και Norsk Hydro. Το ενδιαφέρον είναι δεδηλωμένο και από την αμερικάνικη Noble Energy, η οποία έχει αναλάβει την έρευνα και παραγωγή υδρογονανθράκων στην Κύπρο και στο Ισραήλ.
Οι ισραηλινές προσδοκίες
Η Delek Group (που κατέχει το 4% της Noble Energy) προσδοκά να συνδέσει τις Ελλάδα - Κύπρο - Ισραήλ με κοινές έρευνες και συνεκμετάλλευση της ευρύτερης ζώνης κοιτασμάτων της Ανατολικής Μεσογείου, δημιουργώντας μια ισχυρή ενεργειακή συμμαχία μεταξύ των τριών χωρών. Η Delek, με θυγατρικές εταιρείες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, διαθέτει τρία κοιτάσματα φυσικού αερίου ανοιχτά του Ισραήλ (Νόα, Μάρι-Β και Ταμάρ) με διαπιστωμένη δυναμικότητα 32 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων.
Την περασμένη Πέμπτη, η ελληνική κυβέρνηση «άναψε» το πράσινο φως για τις έρευνες για πετρέλαιο σε τρεις περιοχές της Ελλάδας και με έγκριση της Κυβερνητικής Επιτροπής επισπεύδονται οι εξελίξεις για έρευνες στα «οικόπεδα» στον Πατραϊκό Κόλπο, δυτικά των Ιωαννίνων στην Ήπειρο και στην περιοχή του Κατάκολου στην Ηλεία.
Η επίσημη ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος (open door) θα πραγματοποιηθεί από την 1η Ιανουαρίου του 2012.
Σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε έναν χρόνο με την ανάδειξη και ανακήρυξη του μειοδότη, ενώ σε ενάμιση χρόνο αναμένεται να αρχίσουν οι εργασίες με την εγκατάσταση των τρυπανιών.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, στον Πατραϊκό Κόλπο εκτιμάται ότι υπάρχει κοίτασμα δυναμικότητας 200 εκ. βαρελιών, στην περιοχή των Ιωαννίνων περίπου 80 εκ. βαρέλια και 3 εκ. στο Κατάκολο, σε βάθος 15ετίας - 20ετίας.

Πετρέλαιο-χρυσός

Η εκτιμώμενη αξία αυτών των ποσοτήτων ανέρχεται περίπου στα 25 δισ. ευρώ στη διάρκεια της 15ετίας, εκ των οποίων τα 12-14 δισ. υπολογίζονται τα έσοδα του Δημοσίου. Στο σενάριο αυτό λαμβάνεται υπόψη ότι η τιμή του πετρελαίου θα κυμαίνεται τα προσεχή χρόνια γύρω στα 150 δολάρια το βαρέλι.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ξένων ερευνητών, η θαλάσσια περιοχή του Πατραϊκού Κόλπου μπορεί να δώσει σε μερικά χρόνια μέχρι και 500 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου, ενώ η ευρύτερη περιοχή Ιονίου - Κρητικού Πελάγους, από τους Οθωνούς μέχρι τη νήσο Χρυσή (το Γαϊδουρονήσι), νότια της Ιεράπετρας, υπολογίζεται ότι κρύβει μέχρι και τετραπλάσια ποσότητα εκμεταλλεύσιμων κοιτασμάτων αργού.
Χρειάζεται μια εξαετία για να αντληθούν τα πρώτα αποθέματα, αλλά τα οικονομικά οφέλη θα είναι πολύ μεγάλα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το κοίτασμα του Πατραϊκού Κόλπου είναι σε θέση να αποδώσει πάνω από 300 εκατομμύρια βαρέλια, δηλαδή περίπου τρεις φορές περισσότερο από το κοίτασμα του Πρίνου, που έφθασε στην τελική απόδοση τα 125 εκατομμύρια βαρέλια πριν εξαντληθεί.
Κοίτασμα-πρόκριμα
Το κοίτασμα αυτό θεωρείται ότι είναι το πρόκριμα για τις «ελληνικές παραχωρήσεις» τα προσεχή χρόνια από το ελληνικό Δημόσιο σε ολόκληρη τη λεγόμενη «Λεκάνη του Ηροδότου». Η περιοχή ξεκινά από το νοητό τόξο που αρχίζει από τους Οθωνούς, στα βόρεια της Κέρκυρας, διέρχεται ολόκληρο το Ιόνιο, συνεχίζει νότια της Πελοποννήσου και νότια μέχρι νοτιοανατολικά της Κρήτης, φθάνοντας στις παρυφές του ισραηλινού κοιτάσματος «Λεβιάθαν». Ακριβώς γι' αυτόν το λόγο και οι Ισραηλινοί επιδεικνύουν έντονο ενδιαφέρον για τα ελληνικά πετρέλαια και το φυσικό αέριο της Ελλάδας.
Οι Έλληνες τεχνοκράτες πιστεύουν ότι, εκτός από τον Πατραϊκό, και στην περιοχή νότια της Κέρκυρας μέχρι την Κεφαλλονιά μπορούν να αντληθούν άμεσα άλλα 100 εκατομμύρια βαρέλια. Η πετρελαϊκή αυτή λεκάνη αποτελεί συνέχεια των ακτών της Αλβανίας, σε όλο το μήκος των οποίων γίνονται εκτεταμένες πετρελαϊκές έρευνες από την κυβέρνηση των Τιράνων. Τα αποτελέσματα είναι μέχρι στιγμής θετικά.
Άλλο ένα ενισχυτικό γεγονός του ενδιαφέροντος για το πετρελαϊκό υπέδαφος Ιονίου - Κρητικού είναι ότι, μεγάλα ξένα πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα, το τελευταίο χρονικό διάστημα υπέγραψαν πρωτόκολλα συνεργασίας με τα Πολυτεχνεία Κρήτης και Πατρών. Πρόκειται για το πανεπιστήμιο Stavanger της Νορβηγίας, το τμήμα Πετρελαϊκής Μηχανικής του οποίου είναι ουσιαστικά παράρτημα της κρατικής εταιρείας της Νορβηγίας Statoil, τα αμερικανικά πανεπιστήμια Heriot - Watt University, Gordon University και University of Houston καθώς και το Ινστιτούτο Πετρελαίου του Canadian Geological Survey από τον Καναδά.
ΠΗΓΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ
read more "ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"

ΚΥΠΡΟΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ


 Συχνα  αλλοδαποί μαθητές υπόκεινται σε λεκτικές, αλλά και σωματικές επιθέσεις από Κύπριους μαθητές λόγω της διαφορετικότητάς τους. Η πιο ευαίσθητη ομάδα των μεταναστών μαθητών είναι οι νεαρές μετανάστριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επισημαίνει το Μεσογειακό Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικού Φύλου, το οποίο πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα γι' αυτήν τη συγκεκριμένη ομάδα, με στόχο την εκτίμηση του προβλήματος και την  αντιμετώπισή του.
Θύματα ρατσισμού
*Μαθήτρια με καταγωγή από Πόντο: «Δεν μπορώ να απαντήσω στις βρισιές γιατί θα μου κάνουν χειρότερα… Νιώθεις ξένη σ’ αυτήν τη χώρα».
*Μαθήτρια από Φιλιππίνες: «Οι συμμαθήτριές μου με διέταζαν να φεύγω από την τάξη και να πηγαίνω στην καντίνα για να τους φέρνω φαΐ, ή να τους κουβαλώ την τσάντα τους. Εγώ τους άκουγα για να μη μου πουν τίποτα κακό».
Αρκετές μετανάστριες μαθήτριες στιγματίζονται ως «παλιοκόριτσα» αποκλειστικά και μόνο λόγω καταγωγής.
*Μαθήτρια από Ρουμανία: «Οι συμμαθητές μου και οι καθηγητές με ρωτάνε από πού είσαι και τι δουλειά κάνει η μάμα σου; Αλλά εμένα δεν μου αρέσουν αυτές οι ερωτήσεις, γιατί ξέρω ότι έχουν μιαν άσχημη εντύπωση για τις κοπέλες από τη χώρα μου».
Έλλειψη πολιτικής
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νεαρές μετανάστριες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε συνάρτηση με τα ευρήματα της έρευνας του Μεσογειακού Ινστιτούτου Μελετών Κοινωνικού Φύλου για το θέμα αυτό, συζήτησε χθες η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας. Το σχετικό θέμα ενέγραψαν από κοινού ο Πρόεδρος της Επιτροπής Νίκος Τορναρίτης και η βουλευτής του ΔΗΣΥ Στέλλα Κυριακίδου. «Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι πρέπει το κράτος να εφαρμόσει μια συγκροτημένη μεταναστευτική πολιτική, η οποία να αρχίζει από το δημόσιο σχολείο. Είναι ένα ζητούμενο το οποίο, αν δεν εφαρμοστεί στην πράξη, θα γεννήσει πάρα πολλά προβλήματα, εκφοβισμό στο σχολείο, ρατσισμό στο σχολείο», δήλωσε μετά το πέρας της συνεδρίας ο Πρόεδρος της Επιτροπής.
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ  ΣΗΜΕΡΙΝΗ

read more "ΚΥΠΡΟΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ"

Eξελίξεις στην ΑΟΖ ΚΥΠΡΟΥ | Sigma Live

read more "Eξελίξεις στην ΑΟΖ ΚΥΠΡΟΥ | Sigma Live"

Όμορφη μέρα - Μιχάλης Χατζηγιάννης

read more "Όμορφη μέρα - Μιχάλης Χατζηγιάννης"

ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΣΙ ΜΕ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ


ΥΛΙΚΑ 
  • 1 ½ κιλό μοσχάρι 
  • 1 κιλό πατάτες  
  • 4 καρότα 
  • 2-3 ντοματες
  • 1 κουτ σούπας  κόκκους από μαύρο πιπέρι
  • 2 κουτ σούπας  ρίγανη 
  • 4 κουτ σούπας  βούτυρο
  • 1 φλυτζ.  ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • 200 γραμ κασέρι  κομμένο σε κυβάκια
  • 3 κλαράκια σέλινο 
  • Αλάτι
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ένα μπολ ρίχνετε  το κρέας κομμένο σε μικρές μερίδες,
 τις πατάτες χοντροκομμενες, τα καρότα κομμενα σε ροδέλες
 και το σέλινο ψιλοκομμένο.  Τα περιχύνετε με το ελαιόλαδο
 και το μαλακό βούτυρο.  Ανακατεύετε για να λαδωθούν καλά 
όλατα υλικά.  Ρίχνετε τη ρίγανη, τα πιπέρια και τα κομματάκια
 τυριου και πάλι ανακατεύετε.  Αλατίζετε καλά
Παίρνετε 2-3 μεγάλες  κόλλες λαδόχαρτο και αδειάζετε  το μίγμα 

επάνω τους, σε κάθε λαδοκολλα βάζετε 1-2 φέτες ντοματας.  
Το τυλίγετε σε πακέτο και το δένετε με φυτικό σπάγκο. 
 Το τυλίγετε σε ένα αλουμινόχαρτο και το βάζετε στο φούρνο 
στους 180ο και το ξεχνάτε εκεί για 3 ώρες.
  Στις 3 ώρες χαμηλώνετε τη φωτιά στους 60ο και 

το συντηρείτε εκεί μέχρι την ώρα του φαγητού.  Βγάζετε το δέμα, 
το βάζετε σε πιατέλα, του αφαιρείτε το αλουμινόχαρτο και το φέρνετε
 έτσι όπως είναι με τις λαδόκολλες στο τραπέζι.  Κόβετε το σπάγκο 
ανοίγετε τις λαδόκολλες και σερβίρετε το φαγητό στα πιάτα
read more "ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΣΙ ΜΕ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ"

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ;

Διαβάστε την ανοιχτή επιστολή του Προέδρου του συλλόγου 
Γονέων των Ελληνικών Σχολείων Φραγκφούρτης, προς την 
Αναπληρώτρια Υπουργό Παιδείας :
Μη ανανέωσις αποσπάσεως εκπαιδευτι​κών εις την Φραγκφούρτ​ην


Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων των Ελληνικών Σχολείων 

Φραγκφούρτης

27 Ιουλίου 2011

Προς
την αναπληρώτριαν Υπουργόν Παιδείας


Κοινοποίησις:

1. Γραφείον κ. Πρωθυπουργού της Ελλάδος.
2. Υπουργόν Παιδείας
3. Κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως της Βουλής των Ελλήνων.
4. Κόμματα της Ελάσσονος Αντιπολιτεύσεως της Βουλής των Ελλήνων.
5. Γενικήν Πρόξενον Φραγκφούρτης
6.Εφημερίς «Τα Νέα».
7. Λοιπά ΜΜΕ Ελλάδος και εξωτερικού.
8.Σύλλογοι διδασκάλων Δελμούζος και Αριστοτέλης.
9. Σύλλογος Γονέων Ελληνικών Σχολείων Φραγκφούρτης.

Θέμα: Μη ανανέωσις αποσπάσεως εκπαιδευτικών εις την Φραγκφούρτην.

Αξιότιμε κυρία Υπουργέ.

Με δυσβάστακτον θλίψιν ενημερώθημεν περί της αποφάσεώς σας να μην παρατείνετε την απόσπασιν όλων των εκπαιδευτικών ΠΕ (δασκάλων) των οποίων έληξεν η 3ετία, εις τα σχολεία της περιοχής μας, δια την διδασκαλίαν της Ελληνικής Γλώσσης εις τους αποδήμους Έλληνας.

Εις το «Δελτίο Τύπου» του Υπουργείου της 25. 7. 2011 αναφέρετε ότι η απόφασίς σας αυτή «…υπαγορεύθηκε από τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για τη χώρα κ.λ.π.» καθώς επίσης αναφέρετε ότι στόχος του Υπουργείου είναι «να αντιμετωπίσει τις ανάγκες λειτουργίας των σχολείων του εξωτερικού, χωρίς να δημιουργήσει προβλήματα και στα σχολεία της ημεδαπής…..».

Επιπλέον αναφέρετε ότι δια την μη ανανέωσιν αποσπάσεων εκπαιδευτικών «…επιλέχθηκαν οι περιοχές από τις οποίες μπορούσαν να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες από τους εναπομείναντες εκπαιδευτικούς…..».

Η απόφασίς σας αυτή κυρία Υπουργέ μας αφήνει «εμβρόντητους» καθ` ότι δια την περιοχήν μας ισοδυναμεί με de facto κλείσιμο των Ελληνικών σχολείων, αφού και οι 8 εκπαιδευτικοί ΠΕ του Δημοτικού Σχολείου Φραγκφούρτης του έτους 2010 - 2011 δεν θα είναι φέτος στην Φραγκφούρτη. Οι 4 εξ αυτών αποχώρησαν ήδη λόγω λήξεως της 5ετίας των, ενώ οι υπόλοιποι 4 πρέπει να αποχωρήσουν, λόγω μη ανανεώσεως της αποσπάσεώς των δια της εν λόγω αποφάσεώς σας.

Ήδη δι εσωτερικών μετακινήσεων ενετάχθησαν εις την δύναμιν του Σχολείου 3 νέοι εκπαιδευτικοί, προερχόμενοι από τμήματα μητρικής γλώσσης, αφήνοντας την εκεί θέσιν των κενήν.

Σκοπεύετε να μετατρέψετε το 110 μαθητών δυνάμεως σχολείον εις τριθέσιον ή θα μετακινήσετε και άλλους διδασκάλους από τα απογευματινά τμήματα μητρικής γλώσσης;

Και εκεί όμως κυρία Υπουργέ η κατάστασις δεν είναι καλυτέρα!

Εις το κρατίδιον της Έσσης και το Ζάαρλαντ τα οποία ανήκουν εις την περιοχήν ευθύνης του Προξενείου Φραγκφούρτης κατοικούν περίπου 60.000 Έλληνες υπήκοοι και ο αριθμός των Ελλήνων μαθητών «υποχρέων εκπαιδεύσεως», ανέρχεται εις 4.000 περίπου.

Εξ αυτών μόνον μικρόν τμήμα διδάσκεται την Ελληνικήν, αφού το Ελληνικόν Κράτος εξουδετέρωσεν τα «ενταγμένα τμήματα διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσης» τα οποία χρηματοδοτούσαν οι Γερμανοί, αντικαθιστώντας τα με τα «τμήματα μητρικής γλώσσας –ΤΜΓ-» του Ελληνικού Προξενείου εις τα οποία διδάσκουν αποσπασμένοι Έλληνες εκπαιδευτικοί.

Μετά τας συγχωνεύσεις σχολείων κατά το παρελθόν έτος λόγω της γνωστής οικονομικής κρίσεως, είναι μικρότερος από 1000 ο αριθμός των Ελληνοπαίδων που διδάσκονται την Ελληνικήν Γλώσσαν.

Τα ΤΜΓ ανέρχονται εις 13 και έχουν απομείνει μόνον 7 εκπαιδευτικοί δια την λειτουργίαν των. Πέραν τούτων υπάρχουν και 4 ακόμη εκπαιδευτικοί των οποίων την παράτασιν της αποσπάσεώς αρνείσθε και πρέπει να εγκαταλείψουν την περιοχήν μας.

Τι σκέπτεσθε να κάνετε με τα τμήματα αυτά κυρία Υπουργέ; Θα επιτρέψετε την περεταίρω λειτουργίαν των ή θα τα κλείσετε;

Το ερώτημά μου βεβαίως είναι ρητορικόν και δεν αναμένω απάντησιν. Εάν εφαρμόσετε την απόφασίν σας κλείνουν από μόνα τους και δεν χρειάζονται την παρέμβασίν σας.

Επιτρέψατέ μου όμως ένα ερώτημα το οποίον αυτήν την φοράν δεν είναι ρητορικόν:

Μετά την παρουσίασιν των αναφερθέντων αριθμών, επιμένετε ακόμη κυρία Υπουργέ ότι δεν κάνατε λάθος εις την επιλογήν της περιοχής ένθα δεν θα ανανεώσετε τας αποσπάσεις των εκπαιδευτικών;

Προς λύσιν της απορίας μου αυτής τηλεφώνησα σήμερον την 27. 7. 2011 πολλάκις εις το Γραφείον σας εις το Υπουργείον Παιδείας αλλά δεν κατέστη δυνατόν να συνομιλήσω ούτε μαζί σας, διότι όπως μου είπαν ευρισκόσασθε εις την Βουλήν, ούτε μετά της Γραμματέως σας διότι όπως μου είπον δεν πήγε σήμερον εις το Γραφείον.

Υπό άλλου υπαλλήλου ενημερώθην, ότι η απόφασις είναι οριστική και αμετάκλητος και ότι ουδεμία αλλαγή πλέον είναι εφικτή.

Υπό την πίεσιν των όσων διαβλέπω ως αναπόφευκτα επακόλουθα της εν λόγω αποφάσεώς σας κυρία Υπουργέ, απεφάσισα να παραιτηθώ από την Προεδρίαν του Συλλόγου Γονέων των Σχολείων Φραγκφούρτης εις ένδειξιν διαμαρτυρίας δι όσα διαβλέπω ότι μεθοδεύει το Υπουργείον Παιδείας εις βάρος του Ελληνισμού της Διασποράς.

Αυτήν την στιγμήν ευρίσκομαι εις την Ελλάδα λόγω των θερινών διακοπών και θα παραδώσω την ευθύνην της διοικήσεως του Συλλόγου εις την Γενικήν Συνέλευσιν του Συλλόγου, την οποίαν θα συγκαλέσω αμέσως μόλις επιστρέψω εις την Φραγκφούρτην μετά το τέλος των διακοπών. Μέχρι τότε επιτρέψατέ μου να συνεχίσω να διεκδικώ τα δίκαια των αποδήμων Ελλήνων, υπό την ιδιότηταν του Προέδρου του Συλλόγου μας.

Εκφράζω λοιπόν δια μίαν ακόμη φοράν την διαμαρτυρίαν μου δια την απόφασίν σας και να είσθε σίγουρη ότι αποτελεί διαμαρτυρίαν του απανταχού Ελληνισμού.

Προσέτι εκφράζω την αμέριστον συμπαράστασίν μου εις όσους εκπαιδευτικούς μας υποχρεώνετε να επιστρέψουν «κακήν κακώς» εις την οργανικήν των θέσιν εις την Ελλάδα πληρώνοντες πρόστιμα αρκετών χιλιάδων Ευρώ έκαστος, λόγω μη εγκαίρου λύσεως των συμβολαίων κατοικίας των, κ.ά.

Ετέθησαν υπόψιν μου αι επιστολαί των συλλόγων Αριστοτέλης και Δελμούζος της παρούσης εβδομάδος και συνυπογράφω τα εν αυταίς αναφερόμενα.

Εκφράζω επίσης την πικρίαν μου δια το αναφερόμενον εις το «Δελτίο Τύπου»

της 25.7.2011, ότι δηλαδή δεν θέλετε να δημιουργήσετε προβλήματα εις την λειτουργίαν των σχολείων της ημεδαπής ένεκεν των αναγκών των σχολείων του εξωτερικού..

Το παρόν προδήλως εγράφη σκοπίμως, δια να καλυφθείτε έναντι του Έλληνος φορολογουμένου, τον οποίον δια της φράσεως αυτής στρέφετε κατά του αποδήμου Έλληνος, όστις πληρώνει τους φόρους του εις την «κακήν» Γερμανίαν.

Ποίοι όμως είναι κυρία Υπουργέ οι Έλληνες του εξωτερικού, εις τους οποίους τοσούτον προσβλητικώς αναφερθήκατε;

Σας ενημερώνω ότι πολλοί εξ ημών υποβάλλομεν διπλήν φορολογικήν δήλωσιν και πληρώνομεν φόρους και εις την Ελλάδα.

Οι περισσότεροι εξ ημών έχομεν από της γεννήσεώς μας την ελληνικήν υπηκοότηταν ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ αυτήν!

Έχομεν υπηρετήσει εις τας Ελληνικάς Ενόπλους Δυνάμεις και είμεθα υπερήφανοι δι αυτό.

Είμεθα οι αληθείς Πρόξενοι της Ελλάδος εις την Ξένην και σχεδόν οι μόνοι καταναλωταί των όσων ολίγων προιόντων εξάγει η χώρα μας εις το εξωτερικόν.

Αυτήν την στιγμήν είμεθα ο κυματοθραύστης της χλεύης των Ευρωπαίων συμπολιτών μας, οι οποίοι μας αντιμετωπίζουν ως «τεμπέληδες» και «λαμόγια».

Πολλά από τα Ελληνόπουλα που η απόφασίς σας αφήνει φέτος άνευ διδασκάλων, ανήκουν εις κάποιαν από τας εκατοντάδας ή χιλιάδας οικογενείας Ελλήνων ΝΕΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ και πέρυσι φοιτούσαν σε σχολεία της Ελλάδος.

Η σχετική έκφρασις εις το εν λόγω «Δελτίο Τύπου», πληγώνει αυτάς τας οικογενείας και καλείσθε να υποχρεώσητε τον συντάξαντα εις διόρθωσιν, διότι διαφορετικώς θα σας το χρεώσωμεν προσωπικώς.

Εν πάση περιπτώσει όπως ανέφερον ήδη, την χρηματοδότησιν της διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσης ανέλαβεν αυτοβούλως κάποια Ελληνική Κυβέρνησις του παρελθόντος η οποία ήτο επίσης Κυβέρνησις του ΠΑΣΟΚ.

Δεν δικαιολογείται συνεπώς η σημερινή Κυβέρνησις να αφήνει τον Ελληνισμόν της Διασποράς «εις τα κρύα του λουτρού», ούτε είναι αποσπασμένοι τόσοι εκπαιδευτικοί εις την εκπαίδευσιν των Ελληνοπαίδων του εξωτερικού, ώστε να κινδυνεύουν τα σχολεία της ημεδαπής.

Εάν πράγματι θέλετε να εξοικονομήσετε εκπαιδευτικόν προσωπικόν, επιτρέψατέ μου να σας θυμίσω ότι πολλαί εκατοντάδες ή ίσως χιλιάδες εκπαιδευτικών έχουν αποσπασθεί εις υπηρεσίας ασχέτους προς την εκπαίδευσιν, μετατραπέντες εις «ορδινάτζαν» κάποιου υψηλώς ισταμένου.

Εις ότι πάντως αφορά την εκπαίδευσιν των Ελληνοπαίδων της Γερμανίας, υπάρχει τρόπος να αναλάβουν και πάλιν την χρηματοδότησιν οι Γερμανοί, οι οποίοι εισπράττουν τους φόρους μας, αλλά τούτο ακριβώς είναι έργον υμών των Ελλήνων πολιτικών.

Εις εμέ επιτρέψατέ μου μόνον το πικρόχολον σχόλιον ότι όταν ο αείμνηστος φιλέλλην κύριος Στράους, Πρωθυπουργός τότε της Βαυαρίας η οποία και σήμερον ακόμη χρηματοδοτεί αδρώς την ελληνοπρεπεστάτην εκπαίδευσιν όλων των Ελληνοπαίδων, επεσκέφθη την Ελλάδα, επροπηλακίσθη ως «φασίστας» και εχαρακτηρίσθη ως ανεπιθύμητος εις την χώραν μας………

Επιτρέψατέ μου τέλος κυρία Υπουργέ να αναφερθώ και εις τον ισχυρισμόν σας ότι «…Η απόφαση αυτή υπαγορεύτηκε από τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες…κ.λ.π.» και να κατηγορήσω το Υπουργείον Παιδείας δι υποκρισίαν και άμετρον φαρισαϊσμόν, επειδή δε οι χαρακτηρισμοί είναι κάπως βαρείς επιτρέψατέ μου να δικαιολογήσω τας εκφράσεις μου, δια να μην κατηγορηθώ αδίκως υπό τινός ως συκοφάντης.

Αναφέρω ενεργείας τινάς του Υπουργείου Παιδείας αι οποίαι κατά το ιδικόν μου απλοϊκόν σκεπτικόν δικαιολογούν τους ανωτέρω χαρακτηρισμούς.

Ούτω:

1.) Σήμερον αρνείσθε να αποσπάσετε τους 4 διδασκάλους που έχει ΑΠΌΛΥΤΟΝ ανάγκην το Δημοτικόν Σχολείον μας δια να κάνετε «οικονομίαν», γράφετε όμως εις τα παλαιότερα των υποδημάτων σας την «οικονομίαν» εις ότι αφορά τας αποσπάσεις 4 «ημετέρων» εκπαιδευτικών τους οποίους παρανόμως αποσπάσατε εις τα δευτεροβάθμια σχολεία της πόλεώς μας προ ολίγων μόλις μηνών, χωρίς να υπάρχουν εκπαιδευτικαί ανάγκαι.

Δεν θα αναφέρω τα ονόματα των ατόμων αυτών, διότι υπό κρίσιν ευρίσκεται η συμπεριφορά του Υπουργείου και όχι τα εν λόγω άτομα.

Ούτω ενώ το σχολείον μας είχεν 2 Γυμναστάς και ενώ αρκούν μόνον οι 1,5 δια να καλύψουν τας υπαρχούσας ανάγκας, αποσπάσατε και 3ον καθηγητήν Γυμναστικής ο οποίος ήτο υπεράριθμος.

Επίσης ενώ το σχολείον μας δεν δικαιολογεί θέσιν καθηγητού τεχνολογίας και παρά του ότι υπήρχεν ήδη ένας καθηγητής τεχνολογίας, αποσπάσατε και δεύτερον καθηγητήν τεχνολογίας ως υπεράριθμον.

Τους 2 αυτούς καθηγητάς αποσπάσατε λαμβάνοντες υπόψιν-ως αναφέρεται εις την απόφασιν αποσπάσεως- τον Νόμον 2413/1996 Άρθρ. 23 πργρ11.

Ο συγκεκριμένος Νόμος όμως αναφέρει τα εξής: «Επιτρέπεται κατ` εξαίρεσιν η απόσπασις ιερωμένων εκπαιδευτικών εις σχολεία του εξωτερικού δι εκπλήρωσιν των

Ιερατικών τους καθηκόντων…..κ.λ.π.»

Ποίοι εκ των αποσπασθέντων δια της εν λόγω αποφάσεως ήσαν παπάδες κυρία Υπουργέ; Οι άνδρες ή αι γυναίκες;

Εάν δυσκολεύεσθε να εντοπίσετε την εν λόγω απόφασιν αποσπάσεως, ευχαρίστως να σας την διαθέσωμεν. Την έχομεν και αυτήν όπως και όλα τα έγγραφα που επικαλούμεθα εις όσα αντίγραφα την χρειασθείτε.

Επίσης ενώ το σχολείον μας ήτο υπερκαλυμμένον εις καθηγητάς Γερμανικής Φιλολογίας αποσπάσατε προσφάτως και μιαν ακόμη υπεράριθμον καθηγήτριαν Γερμανικών την οποίαν ουδείς σας εζήτησεν.

Τέλος αποσπάσατε παρανόμως έναν καθηγητήν Φυσικής,(ο Θεός άς τον κάνει και τέτοιον) παρά του ότι δεν υπήρχεν αντικείμενον εργασίας δι αυτόν εις την περιοχήν μας.

Ο εκπαιδευτικός αυτός δεν εδικαιούτο κάν να υποβάλει αίτησιν αποσπάσεως, διότι εκκρεμεί εις βάρος του κατηγορία δια πλημμελή άσκησιν των καθηκόντων του, ως θα αναφερθώ εις την συνέχειαν.

Οι τρείς εκ των τεσσάρων αυτών εκπαιδευτικών είχαν αποσπασθεί και κατά το προηγούμενον έτος παρά του ότι ο τότε Συντονιστής Εκπαιδεύσεως σας ενημέρωνε ότι του ήτο αδύνατον να τους αναθέσει κάποιαν εργασίαν.

2.) Από την 11. 3. 2008 υπάρχει «στο συρτάρι» του Υπουργού Παιδείας το πόρισμα 165/11.3.2008 ΕΔΕ που αναφέρει ότι κάποιος Συντονιστής Εκπαιδεύσεως έφερεν το 2007 εις την Φραγκφούρτην 132.000 τόμους βιβλίων τα οποία ουδείς τα είχεν ζητήσει, προκαλών ζημίαν 150.000 Ευρώ εις το Ελληνικόν Δημόσιον.

Επίσης από την 10.12.2008 υπάρχει «στο ‘ίδιο συρτάρι» το πόρισμα 425/10.12.2008 ΕΔΕ που αναφέρει ότι ο ίδιος Συντονιστής κατεχράσθη προς ίδιον όφελος 110.000 Ευρώ τα οποία έστειλεν εις την Φραγκφούρτην το Ελληνικόν Δημόσιον δια την επιδιόρθωσιν των σχολικών κτιρίων, καθώς επίσης και άλλων ποσών τα οποία είχαν αποσταλεί δι άλλας ανάγκας.

Και τας 2 αυτάς ΕΔΕ διενήργησεν προσωπικώς ο εξαίρετος και ικανότατος Γενικός Διευθυντής Πρωτοβαθμίου και Δευτεροβαθμίου Εκπαιδεύσεως του Υπουργείου Παιδείας, όστις, δυστυχώς δια την εκπαίδευσιν των Ελληνοπαίδων, δεν υπάρχει σήμερον εις το Υπουργείον.

Αι ΕΔΕ διενεργήθησαν μετά από καταιγισμόν καταγγελιών προς το Υπουργείον του Συλλόγου μας και εμού προσωπικώς.

Εις το πόρισμα 425/10.12.08 αναφέρεται ότι διαπιστούνται διαπραχθέντα αδικήματα του Κοινού Ποινικού Δικαίου, καθώς επίσης ότι εις τα παραστατικά της Σχολικής Επιτροπής διαπιστούται η ύπαρξις ψευδών και πλαστών αποδείξεων αι οποίαι δεν εξεδόθησαν από την Σχολικήν Επιτροπήν.

Ο διενεργήσας την ΕΔΕ εκείνην κατέγραψεν το γεγονός και συνέστησεν περαιτέρω έλεγχον των υπ` εμού καταγγελθέντων.

Δια μεν την επιδιόρθωσιν του Σχολείου κυρίως υπεύθυνος ήτο ο Συντονιστής, δια δε την Σχολικήν Επιτροπήν μοναδικός υπεύθυνος ήταν ο τότε Διευθυντής του Σχολείου και Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής ο οποίος παραπέμπεται δια του αυτού πορίσματος δια πλημμελήν άσκησιν καθηκόντων μόνον δι έν εκ των καταγγελθέντων αδικημάτων το οποίον είναι απλή παρονυχίς.

Πέραν τούτων «στο φαγοπότι» συμμετείχαν και κάποιοι άλλοι εις τους οποίους δεν αναφέρομαι προς αποφυγήν μακρηγορίας.



Δεν αναφέρω τα ονόματα των .άλλων ατόμων διότι ως είπον δεν κρίνονται αυτοί αλλά η συμπεριφορά του Υπουργείου.

Ο κοινός νούς λέγει ότι έπρεπε 3 έτη αργότερον να έχουν ήδη διερευνηθεί πλήρως τα καταγγελθέντα, να έχουν επιβληθεί ήδη αι πειθαρχικαί ποιναί, να έχει διερευνηθεί από τας εισαγγελικάς αρχάς η ενοχή ή η αθωότης των κατηγορουμένων και τέλος να έχει ήδη ασκηθεί αγωγή αποκαταστάσεως της περιουσίας του Δημοσίου.

Πώς έδρασεν όμως το ημέτερον Υπουργείον Παιδείας;

α.) Δεν διερεύνησεν περεταίρω την καταγγελίαν μου δια κατάχρησιν πολλών δεκάδων έως εκατοντάδων χιλιάδων Ευρώ, από την Σχολικήν Επιτροπήν.

Ο κυρίως υπεύθυνος είναι είς εκ των υπεραρίθμων και παρανόμως αποσπασμένων εκπαιδευτικών τους οποίους προανέφερον, μάλιστα δε επειδή δεν είχον απασχόλησιν να του αναθέσουν, του ανέθεσαν να εκπροσωπεί το καταργηθέν Γραφείον Εκπαιδεύσεως εντός του Ελληνικού Σχολείου, με κόστος μεγαλύτερον από όσα δήθεν εξοικονόμησεν το Ελληνικόν Δημόσιον από την κατάργησιν της θέσεως του Συντονιστού Εκπαιδεύσεως Φραγκφούρτης!

Εάν θεωρείτε υπερβολικόν τον ισχυρισμόν μου, δεν έχετε παρά να πάρετε τα «τευτέρια» και να συγκρίνετε τον μισθό του Συντονιστού με τους μισθούς των δύο Υπαλλήλων τους οποίους απασχολούσεν αποκλειστικώς το άτυπον και μη προβλεπόμενον υπό νόμου τινός όργανον, το οποίον εγκαταστήσατε εις το Σχολείον μας, διαθέτοντές του ως «γραφείον» μίαν ολόκληρον αίθουσαν την οποίαν τόσον την είχομεν ανάγκην δια τας εκπαιδευτικάς ανάγκας του Σχολείου μας!

Ποίον το αντικείμενον εργασίας του εν λόγω οργάνου κυρία Υπουργέ, το οποίον ιδρύθη με εντολήν κατευθείαν από το Υπουργείον Παιδείας;

Ποίον νόμον εφαρμόσατε δια να χρεώσετε τον Έλληνα φορολογούμενον με τόσα έξοδα;

Ο εν λόγω εκπαιδευτικός είχεν καταγγελθεί παλαιιότερον ως Διευθυντής του Λυκείου μας δια βασανισμόν μαθητών.

Είχομεν αποστείλει καταγγελίαν και είχομεν θέσει εις την διάθεσιν του Υπουργείου και ηχογραφηθέν αποδεικτικόν υλικόν, το οποίον το Υπουργείον ούτε κάν κατεδέχθη να ακούση, διότι η ηχογράφησις δεν ήτο νόμιμος!!!!!!

Σας ενημερώνω όμως κυρία Υπουργέ ότι τα τότε μικρά παιδιά δεν είναι πλέον τόσον μικρά και κάποια από αυτά τον βλέπουν ως «μισή μπουκιά».

Μόλις και μετά βίας απέτρεψα προ ολίγων μηνών κάποιον μαθητή μας από την εκπλήρωσιν των παρορμήσεών του που ευτυχώς μου εξέφρασεν ως ούτως: «…Τον βλέπω τον παλιο……(μπιιικ)…. να κυκλοφοράει ανάμεσά μας και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι από αηδία. Σκέπτομαι να τού ρίξω ένα βρωμόξυλο δημοσίως και ας γίνει ότι θέλει……».

β.) Τον κατά το πόρισμα  τον προβίβασεν το Υπουργείον Παιδείας εις θέσιν ανωτάτου υπαλλήλου ένθα παρέμεινεν έως τον Μάιον του 2010 ότε εξηναγκάσθη εις απομάκρυνσιν, όχι διότι του επεβλήθη κάποια ποινή, αλλά λόγω καταργήσεως της θέσεώς του. Έκτοτε αγνοείτε η τύχη του…..

Το Υπουργείον θεωρεί την κατάργησιν της εν λόγω θέσεως πράξιν «οικονομίας» εις ημάς όμως ας μας επιτραπή να την θεωρούμεν ως «πράξιν αποκρύψεως του κατηγορουμένου», αφού ο εν λόγω εξακολουθεί να αμείβεται ως υψηλόμισθος υπάλληλος.

Ας μου επιτραπεί όμως και μία τελευταία ερώτησις σχετικώς με το όλον θέμα:

Τι να κάνω με τα αντίγραφα των δεκάδων πλαστών παραστατικών της Σχολικής Επιτροπής που έχω εις χείρας μου και τα οποία δεικνύουν πόσα Ευρώ «όχι και τόσο πλαστά» υφαρπάσθησαν από τον Έλληνα φορολογοόυμενον;

Υπάρχει κάποιος αρμόδιος που τα χρειάζεται ή να «τα πετάξω» εκεί ένθα θα πετάξη και το Υπουργείον τα δύο πορίσματα που προανέφερον όταν εις ελάχιστον χρόνον θα επέλθη παραγραφή;

Σκεφθείτε ότι αν σε ένα μόνο Σχολείον κάπου εις την αλλοδαπήν εγίνοντο ή και εξακολουθούν να γίνονται τοιούτα και τοσούτα, πως είναι δυνατόν να εξλέλθη μία πολιτεία από την κρίσιν.

Εάν το Υπουργείον πιστεύει ότι η κατάργησις της Ελληνογλώσσου Παιδείας των αποδήμων θα συντελούσεν εις την έξοδον από την κρίσιν, δύναμαι να αντείπω ως ιατρός, ότι συνήθως αι παραισθήσεις είναι σύμπτωμα βαρείας νόσου.

Το λεχθέν πάντως ότι «μαζί τα φάγαμε», ούτε εμένα εγγίζει, ούτε την συντριπτικήν πλειονότηταν των αποδήμων, διότι εμείς δεν «φάγαμε» τίποτε και δικαιούμεθα να προτάξωμεν την άποψιν ότι τον λογαριασμόν δεν δύνασθε να ζητάτε να τον πληρώσουν οι μαθηταί του Δημοτικού Σχολείου Φραγκφούρτης.

Αφού κυρία Υπουργέ δηλώσω ότι δι όσα ανέφερον ανωτέρω δεν θεωρώ υπεύθυνον υμάς προσωπικώς, αφού είσθε σχετικώς νέα εις την θέσιν αυτήν, αλλά θεωρώ ως υπεύθυνον την συνολικήν διοίκησιν του Υπουργείου, επιτρέψατέ μου να σας παρακαλέσω να αλλάξετε γνώμην επί του θέματος και να μην πλήξετε την Παιδείαν των Ελληνοπαίδων του εξωτερικού.

Παρακαλώ δια μίαν ακόμη φοράν να ανανεώσητε την απόσπασιν όλων των εκπαιδευτικών της περιοχής Φραγκφούρτης των οποίων έληξεν η 3ετία και εάν χρειάζεται εξοικονόμησις εκπαιδευτικών, ανακαλέστε από την περιοχήν μας όσους μας στείλατε χωρίς να τους ζητήσωμεν και χωρίς να τους χρειαζόμεθα.

Σας υπενθυμίζωμεν την δέσμευσίν σας ότι «δεν θα αιφνιδιάσετε κανέναν» τονίζοντάς σας ταυτοχρόνως ότι τα μαθήματα στο Σχολείο μας αρχίζουν την 8 Αυγούστου και οι Εκπαιδευτικοί πρέπει να ευρίσκονται εις τας θέσεις των.

Εναλλακτικώς παρακαλώμεν το Γραφείον του κυρίου Πρωθυπουργού να παρέμβη υπέρ των αποδήμων Ελλήνων.

Επειδή διαβλέπωμεν, ότι όπισθεν της εν λόγω αποφάσεως υποκρύπτεται επερχομένη λαίλαψ κατά των αποδήμων Ελλήνων, ήτις πρόκειται να ενσκύψη μετ` ού πολλού, κοινοποιώμεν το παρόν και εις όλα τα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων με την παράκλησιν να προκληθή συζήτησις εις την Βουλήν με θέμα το κόστος της παιδείας των αποδήμων Ελλήνων και η σχέσις των αποδήμων μετά του κράτους μας.

Κοινοποιώμεν επίσης το παρόν εις όλα τα ΜΜΕ κάνοντες ιδιαιτέραν αναφοράν εις την Εφημερδαν «Τα Ν’έα» λόγω της βοηθείας την οποίαν μας παρέσχεν κατά το προηγούμενον έτος εις την ανανέωσιν της αποσπάσεως των εκπαιδευτικών μας και δια την οποίαν δια μίαν ακόμη φοράν την ευχαριστώμεν.

Μετά Τιμής


ΠΗΓΗ http://taxalia.blogspot.com
read more "ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ;"

ΣΥΝΤΑΓΗ-ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΓΕΜΙΣΤΟ



Υλικά 

1 κιλό ψαρονέφρι

200γρ. γραβιέρα κομμένη σε μπαστουνάκια

1 φλ. λιαστές ντομάτες

½ φ. αλεύρι

1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο

½ φλ. κονιακ

1 φλ. λευκό κρασί

1 φλ. νερό

2 κ.σ μουστάρδα απαλή

4 κ.σ ελαιόλαδο

Αλάτι, πιπέρι ,ρίγανη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ζητάμε από το κρεοπώλη να ανοίξει το ψαρονέφρι σε φιλέτα κατά μήκος. Τα αλατοπιπερώνουμε και τα πασπαλίζουμε με τη ρίγανη. Τα στρώνουμε σε ένα ξύλο κοπής και βάζουμε στο κέντρο τους από 3-4 μπαστουνάκια γραβιέρας και  ντομάτα λιαστή . Κλείνουμε τα φιλέτα σε ρολά και τα στερεώνουμε με οδοντογλυφίδες  .  Περνάμε τα ρολά από το αλεύρι έτσι ώστε να αλευρωθούν από όλες τις πλευρές. Σε μια μεγάλη ρηχή κατσαρόλα ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και θωρακίζουμε τα ρολό. Προσθέτουμε το κρεμμύδι και το σοτάρουμε. Μόλις ροδίσει το κρεμμύδι σβήνουμε με το κονιακ και το κρασί. Προσθέτουμε το νερό. Αλατοπιπερώνουμε  και μαγειρεύουμε σε μέτρια φωτιά  - με μισοσκεπασμένη τη κατσαρόλα για 40 λεπτά. Λίγο πριν αποσύρουμε από τη φωτιά προσθέτουμε τη μουστάρδα που την έχουμε αραιώσει σε λίγο ζωμό που παιρνουμε από τη κατσαρόλα και αποσύρουμε από τη φωτιά. Αφαιρούμε  από τα ρολό οδοντογλυφίδες  και κόβουμε σε χοντρές  φετούλες .
Σερβιπυμε με ρυζι πιλαφι.
read more "ΣΥΝΤΑΓΗ-ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΓΕΜΙΣΤΟ"

ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΔΙ



Ο γιος μιας 87χρονης  μετά απο την εγχείρηση που  
έκαναν στη μητέρα του διαπίστωσε ότι σε άλλο πόδι 
είχε «ρωγμώδες κάταγμα» και άλλο χειρουργησαν!

Όταν ενημέρωσε τους γιατρούς εκείνοι προσπάθησαν

 να τον πεισουν ότι και το άλλο πόδι είχε πρόβλημα!

Δυο μέρες μετά, πάντως, η ηλικιωμένη γυναίκα χρειάστηκε να ξαναμπεί 

στο χειρουργείο, για να γίνει επέμβαση αυτήν τη φορά στο σωστό πόδι. 
Πηγή: newsbeast.gr
read more "ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΔΙ"

ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΕ ΣΕ ΥΨΟΣ 22 ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ



Η Nimble Ma Jei άφησε άφωνους οσους την ειδαν  να σκαρφαλώνει στο 22 μέτρων τείχος  κάστρου στην Ανατολικη Κινα, για να μην πληρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου, που ανέρχεται στις 2,5 λίρες.
Η Nimble Ma Jei, η οποία δεν είχε σχοινί ή εξοπλισμό ασφαλείας, κατάφερε να φτάσει στην κορυφή σώα και αβλαβής. 
Αν αναρωτιέστε πώς τα κατάφερε, η απάντηση ήρθε από την ίδια, η οποία εξήγησε ότι έχει μεγαλώσει σε επαρχιακή πόλη και κάνει αναρρίχηση από μικρό παιδί.





read more "ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΕ ΣΕ ΥΨΟΣ 22 ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ"

50 χρόνια χωρίς σύνορα


Τα παιδικά χρόνια στη Λιβαδειά. Η φτώχεια. Η τσιγγάνικη καταγωγή και το μουσικό γονίδιο που τον οδηγούσε στην παραδοσιακή μουσική και στα πανηγύρια. Ο ρατσισμός ή, στην καλύτερη περίπτωση, η καχυποψία. Οι περιορισμένες γνώσεις.
Σε πείσμα όλων όσα του είχε προδιαγράψει εξ αρχής η ζωή του, ο Κώστας Χατζής ταξίδεψε αντίθετα στη μοίρα. Κι αντίθετα στο ρεύμα. Με μια κιθάρα, μια ιδιότυπη, γοητευτική βραχνάδα στη φωνή, με ερμηνευτικό ύφος που ανέτρεχε στις ρίζες του κι ανακαλούσε, π.χ., πότε πότε τον τρόπο του φλαμένκο και μ' ένα κοινωνικό ρεπερτόριο που δεν απέκλειε τα ερωτικά τραγούδια, ο παράξενος αυτός τροβαδούρος κατάφερε τελικά να γίνει πρώτα αποδεκτός κι ύστερα αγαπητός.
Δεν ήταν εύκολη η διαδρομή του. Αντίθετα. Αλλά, καθώς αύριο γιορτάζει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τα 50 χρόνια του στο τραγούδι με τη μεγάλη συναυλία «Σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει», στην οποία είναι αποφασισμένος, μαζί με την Αντωνία Χατζίδη και τη Μαρία Αλεξίου, να δώσει ψήγματα όλης αυτής της πορείας, δεν διατηρεί πικρίες. Εχει, άλλωστε, πολλά προσωπικά επιτεύγματα για τα οποία μπορεί να είναι περήφανος.
Κοιτώντας ψηλά
Και σ' αυτά δεν περιλαμβάνονται μόνον τα τραγούδια του, αλλά η οικογένειά του, τα 6 παιδιά του, τα αναγνώσματά του, η ικανότητά του να εξελίσσεται ή, κι όταν χρειάζεται, να παίρνει αποστάσεις από τα προβλήματα. Μήπως μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του δεν υπήρξε εκείνο το τραγούδι που, με τους στίχους της Σώτιας Τσώτου, έλεγε πως «όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει η γη με ζωγραφιά και συ την πήρες σοβαρά...». Ο Χατζής, λοιπόν, φαίνεται πως συνεχίζει στα μεγάλα αδιέξοδα να κοιτά ψηλά...
Ξεκινήσατε πολύ δύσκολα και στα πολύ δύσκολα επέστρεψε η χώρα...
«Εγώ πιστεύω ότι μόνο Ανωθεν θα ελευθερωθεί το ανθρώπινο γένος: "Ελθέτω η βασιλεία Σου". Από τους ηγέτες που καταπιέζουν την ανθρωπότητα δεν θα δούμε ποτέ κάτι καλό. Ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος από γεννησιμιού του να προκαλεί βλάβη στο συνάνθρωπό του. Κοιτάξτε όμως και την ιστορία της Ελλάδας. Οι Ελληνες είναι ωραίος λαός αλλά παιδεία δεν υπήρξε γι' αυτόν. Να σας θυμίσω ότι το 1821 οι σύμμαχοι έκαναν πίσω γιατί είχαμε φάει τα λεφτά που μας είχαν δώσει; Ή τι έχει γράψει ο Σουρής; "Ποιος είδε κράτος λιγοστό, σ' όλη τη γη μοναδικό, εκατό να ξοδεύει και 50 να μαζεύει. Να τρέφει όλους τους αργούς, να 'χει επτά πρωθυπουργούς, ταμείο δίχως χρήματα και δόξας τόσα μνήματα. Να 'χει κλητήρες για φρουρά και να σε κλέβουν φανερά κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε, τον κλέφτη να γυρεύουνε;". Αλλά κι ο Παπαδιαμάντης στους "Εμπόρους των Εθνών" έγραφε: «Η αργία εγέννησεν την πενία. Η πενία έτεκεν την πείνα. Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν. Η όρεξις εγέννησεν την αυθαιρεσία. Η αυθαιρεσία εγέννησεν την ληστείαν. Η ληστεία εγέννησεν την πολιτικήν"...».
Από μικρός είχατε έφεση στο βιβλίο;
«Ναι, κι η αιτία ήταν πως όταν πήγα στο σχολείο, τα άλλα παιδιά με ξεχώρισαν. Ο Ελληνας έχει ρατσισμό, αλλά όχι κατ' επίγνωση. Δεν έφταιγαν ούτε τα παιδιά ούτε οι γονείς τους. Εφταιγε η έλλειψη παιδείας. Ομως αυτά, εμένα που ήμουν παιδάκι, με γέμισαν με μίσος και πολλά κόμπλεξ. Για να ξεφύγω, άρχισα από τη Β' Δημοτικού να διαβάζω κι εξωσχολικά βιβλία κι αυτά να μου ξυπνούν άλλες απόψεις για τη ζωή. Κατάλαβα ότι ανήκω στους πληβείους κι ας μου έλεγε ο πατέρας μου (πολύ καλός και θρησκευόμενος άνθρωπος) ότι για τον Θεό είμαστε όλοι ίσοι».
«Δεν μπορούσα να κρυφτώ»
Και κάποια στιγμή αρχίσατε να μιλάτε για την κοινωνική αδικία...
«Οταν τα έλεγα, ήμουν απηγορευμένος. Και παραμένω ώς ενός σημείου: σε κάποιους χώρους, π.χ., δεν με καλούν να τραγουδήσω. Αλλά, τέλος πάντων, δεν θέλω να κάνω παράπονα για τη χώρα μου γιατί μπορεί να είμαι Τσιγγάνος αλλά είμαι και Ελληνας. Πρέπει, όμως, να πω κι ότι όσοι μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν δεν έσκυψαν πάνω από τα προβλήματά μας. Βέβαια, εδώ δεν έσκυψαν πάνω από τα προβλήματα των δικών τους παιδιών, εμάς τους γύφτους θα φρόντιζαν;»
Δεν αρνηθήκατε ποτέ τη φυλή σας, ενώ άλλοι σπουδαίοι Τσιγγάνοι καλλιτέχνες αρνούνται την καταγωγή τους.
«Ρωτήσατε ποτέ τι έχουν περάσει ή τι έχουν δει να παθαίνουν οι δικοί τους; Εγώ δεν μπορούσα να κρυφτώ λόγω χρώματος -διαφορετικά ίσως και να το 'χα κάνει».
Τον ρατσισμό τον αντιμετωπίσατε και στο τραγούδι;
«Βέβαια. Αλλά αν είχα κάποτε εκατό κόμπλεξ, κατάφερα να πετάξω από πάνω μου τα πέντε-έξι κι έτσι να μπορώ να επικοινωνώ, να αγαπώ και να συγχωρώ. Τα κατάφερα χάρη στη Γραφή, που τη διάβασα ως το φιλοσοφικό προσπέκτους της ζωής».
Παρά τα προβλήματα, εσείς επιβληθήκατε τελικά και μάλιστα μ' ένα πολύ προσωπικό στυλ ερμηνείας... Πώς το αναπτύξατε;
«Στην αρχή δεν είχα σκοπό να γίνω καλλιτέχνης, παρ' όλο που είχα γεννηθεί σε μια οικογένεια όπου όλοι είχαν σχέση με τη μουσική. Ο παππούς, από την πλευρά της μάνας μου, ήταν ο Κώστας Καραγιάννης, ένας από τους καλύτερους κλαρινίστες που είχε η χώρα μας. Δούλεψα και μ' εκείνον και μ' άλλους σπουδαίους οργανοπαίχτες. Αλλά επειδή είχα αποκτήσει άλλες απόψεις, δεν μου άρεσε να παίζω μουσική κάπου που 'ρχονταν να πιουν κι εγώ έπρεπε να περιμένω πότε θα πιουν αρκετά για να χορέψουν και να ρίξουν λεφτά. Κι ύστερα μ' ενοχλούσε το ότι όλα τα τραγούδια που παίζαμε ήταν για τα γαλάζια ή τα μαύρα μάτια, για τα μαύρα μαλλιά κ.λπ. Δεν γράφονταν τραγούδια για μια κοινωνική κατάσταση. Γι' αυτό άρχισα να γράφω εγώ τέτοιου είδους μπαλάντα».
«Πείνασα πολύ»
Σας άκουγε ο κόσμος;
«Στην αρχή όχι. Στο τραγούδι δεν χρωστάω τίποτα. Αυτό μου χρωστάει. Πείνασα πολύ -δεν πάει το μυαλό σας πόσο- μέχρι να με ακούσει ο κόσμος. Και κοιμήθηκα άπειρες φορές στο δρόμο. Οταν άφησα τη Λιβαδειά, όπου μεγάλωσα σε μία καταπληκτική γειτονιά, με σύμπνοια κι αγάπη, και μετανάστευσα κάτω από τον ίδιο μου τον ουρανό, στην Αθήνα, πέρασα πολύ δύσκολα. Οχι ότι δεν έζησα κι ωραίες στιγμές στις αθηναϊκές γειτονιές, με τους ανθρώπους που συνεργάστηκα. Είχα την τύχη να γνωρίσω πολύ μεγάλες φυσιογνωμίες, που μου έδωσαν ένα ποτήρι νερό. Δεν το ξεχνάω».
Πότε είπατε «τα κατάφερα»;
«Οταν έκανα οικογένεια, όταν δεν πρόδιδα τη γυναίκα μου, όταν αγαπούσα τη μάνα μου και τον πατέρα μου, τους φίλους και τους γύρω μου. Αυτό ήθελα. Το να πετύχει κάποιος και να βγάλει λεφτά δεν φέρνει ευτυχία. Εγώ και σε τσαντίρι να ήμουν, θα ήμουν ευτυχισμένος με τις απόψεις μου και με τον τρόπο που φέρθηκα στους δικούς μου. Υπήρξαν εποχές που δεν ήθελα να είμαι στη ζωή αλλά κρατήθηκα για τους δικούς μου. Οταν όμως στάθηκα στα πόδια μου, πρώτα αυτούς κοίταξα και μετά τον εαυτό μου. Κι οι γονείς μου είδαν πώς λειτουργούσα και τι απόψεις είχα για τη ζωή κι έφυγαν πολύ ευτυχισμένοι». *
ΠΗΓΗ//ἜΛΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ//
read more "50 χρόνια χωρίς σύνορα"